کد خبر: 957221
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: در حالیکه مدعیان این دولت بر این باورند که تغییر و تحولات و انتصابات برای اصلاح انجام می‌شود اما در کردستان منشا تغییر، تحول و انتصابات اصلاح نبوده است.

به گزارش خبرگزاری جوان، محمود الله‌مرادی صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی با نخبگان استان کردستان در سنندج با یادآوری جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در دین اسلام و از منظر قرآن، گفت: جاری و ساری‌کردن این دو فریضه الهی وظیفه تک‌تک مسلمانان است و همه باید در این زمینه احساس تکلیف کنند.

وی افزود: اگر در جامعه نسبت به امر به معروف و نهی از منکر بی‌تفاوت باشیم، شرایط برای حاکمیت اشرار فراهم می‌شود لذا همه باید به وظیفه شرعی و قانونی خود در قبال امر به معروف و نهی از منکر عمل کنیم تا ریشه‌های منکر در جامعه خشک شود و خوبی‌ها یا همان معروفات گسترش یابد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در ادامه سخنانش از حصور مردم استان در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد و گفت: معامله قرن به دنبال واگذاری قدس شریف به رژیم صهیونیستی و خلع سلاح ملت فلسطین است که مردم با شرکت باشکوه در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که اجازه چنین معامله‌ای را نخواهند داد.

وی اذعان کرد: این معامله می‌خواهد سال‌ها جنایت و تجاوز اسرائیل غاصب را کم‌رنگ کند، اما به جرات می‌توان گفت، تلاش‌های مذبوحانه عبری ـ عربی ـ آمریکایی باز شکست خواهد خورد.

الله‌مرادی در بخش دیگری از سخنانش گفت: با توجه به اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر مسائل عمومی را رصد می‌کند به این نتیجه رسیدیم متاسفانه باطل در عین باطل بودنش خیلی اتحاد و همبستگی و همدلی دارد ولی آنهایی که مسیر حق را دارند می‌روند آنقدر تفرقه دارند که فقط دنبال تخریب همدیگر هستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان ادامه داد: امروز کشور در شرایطی قرار دارد که نظام جمهوری اسلامی در مقابل تمام کفر قرار گرفته است البته هرچند صداهایی بصورت ارتباطی و یا کنایه دنبال این نکته هستند که اگر ما با کدخدا معامله نکنیم کار کشورمان ساخته است ولی درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری را در این مسئله شاهد هستیم.

 وی تصریح کرد: امروز امریکایی‌ها با تمامی امکانات، تجهیزات آوردن به منطقه و استفاده از زبان تهدید و سفرهای متعدد مسؤولینشان به کشورهای مختلف برای همراه کردن آنها می‌خواهند جمهوری اسلامی را واردار به تسلیم کنند اما در مدت زمان بسیار کوتاهی از این اقدامات، ابهتشان شکست خورد و ناچار شدند عقب‌نشینی کنند و طرح مذاکره را مطرح کنند.

الله‌مرادی گفت: در این وضعیت و شرایط متاسفانه ما در داخل کشور با یک سری از افرادی که مدیریت کشور را به دست گرفته‌اند مواجه هستیم که واقعا نسبت به مسائل کشور نامحرم هستند.

وی یادآور شد: امروز در استان کردستان اگر مرور مختصری داشته باشیم به وضعیتی که در آن قرار گرفتیم متوجه می‌شویم که هیچ منشا تغییر، تحول و انتصابات اصلاح نبوده است، یعنی هیچ انتصابی را مشاهده نمی‌کنیم که یک قدم به سمت اصلاح قدم بردارد بلکه یا براساس فشار نمایندگان و یا فشار یک جناح سیاسی انجام شده است.

وی تاکید کرد: متاسفانه امروز یک جریان سیاسی پیچیده در همه بدنه نظام رسوخ کرده است که در انتصاب‌ها همه اصول و ارزش‌ها را به راحتی نادیده می‌گیرد و افرادی سرکار می‌آیند که هیچ سنخیتی با آن جایگاه ندارند.

‌وی همچنین ادامه داد: اخیرا در مراسم روز تجلیل از روابط عمومی‌ها معاون استاندار به صراحت به رزمندگان توهین می‌کند اما وقتی با واکنش ما مواجه شد، اعلام می‌کند که منظور من گروهک‌های ضدانقلاب بوده است و صحبت ما این است اگر منظور این شخص گروهک‌های کومله و دموکرات است باید آن را صریح بیان کند.

وی گفت: بعد از انتقاد ما برخی از مسؤولین استانداری معتقد بودند که بنده تیر شروع مخاصمه با دولت را شکلیک کرده است، در حالیکه اینطور نیست و ما از دولت حمایت می‌کنیم اما حساب برخی افراد مانند معاون استاندار جداست که حتی به این دولت هم اعتقادی ندارد و به دنبال منافع شخصی و عبور از دولت روحانی است.

انتهای پیام/2330/83

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر