کد خبر: 957218
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
نماینده ولی فقیه در کردستان
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: دشمن همواره سعی کرده است که از حربه اختلاف بین مسلمانان استفاده کند چون از آن بهترین بهره را می‌برد پس لازم است مسلمانان در سراسر جهان هوشیار باشند.

آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج اظهار داشت: وحدت چیزی است که خداوند متعال در قرآن کریم به آن سفارش کرده و فرموده از تفرقه دوری کنید.

وی افزود: خداوند متعال وحدت را نعمت بزرگی برای بشر عنوان می‌کند و می‌فرماید نگذارید دشمنان میان شما تفرقه ایجاد کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: دشمن همواره سعی کرده است که از حربه اختلاف بین مسلمانان استفاده کند چون از آن بهترین بهره را می‌برد پس لازم است مسلمانان در سراسر جهان هوشیار باشند.

وی تصریح کرد: امروز یکی از مشکلات عظیمی که گریبانگیر جامعه اسلامی است تفرقه بین مسلمان است پس اگر مسلمانان با هم متحد بودند مطمئنا دشمن نمی‌توانست از آنها سوءاستفاده کند.

حسینی‌شاهرودی گفت: در کشور ما هم دشمن تلاش‌های زیادی برای ایجاد تفرقه می‌کند اما حضرت امام با هوشیاری و درایتی که داشتند انقلاب را انقلاب اسلامی عنوان کردند و اعلام کردند همه اقوام و مذاهب برادر هم هستند و امروز نیز مقام معظم رهبری و مجمع جهانی تقریب مذاهب تلاش زیادی برای ایجاد وحدت در بین مسلمان و مبارزه با افرادی که تفرقه و جدایی ایجاد می‌کنند، کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اتفاقی که چند روز پیش در توهین به مقدسات اهل سنت در رسانه ملی پیش آمد را محکوم کرد و گفت: توهین به مقدسات اهل سنت فقط ویژه اهل سنت نیست بلکه این مقدسات مربوط به کل مسلمانان است.

وی تاکید کرد: همسران پیامبر امهات مسلمان هستند و همه مسلمانان باید از پیامبر و خانواده‌اش در مقابل افرادی که به آنها توهین می‌کنند، دفاع کنند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی گفت: دشمن دنبال چنین مسائل تفرقه‌انگیزی است که بیشتر به آن دامن بزند اما ما نباید کار دشمن را ادامه دهیم.

وی افزود: نظام خودش شکایت کرد و فردی که در شبکه پنج توهین کرد را دستگیر کردند و مسوولین پخش این شبکه را که باید بیشتر دقت و نظارت می‌کردند نیز برکنار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: با عوامل بروز پخش توهین به مقدسات اهل سنت در رسانه ملی برخورد شد تا همگان بدانند که مقدسات اهل سنت مقدسات اسلام و تمام مسلمانان است و توهین به مقدسات اسلام از طرف هیچ شخصی پذیرفتنی نیست.

وی در پایان از همه کسانی که به این مسئله اعتراض کردند و آن را پیگیری کردند تشکر کرد و گفت: برخورد متناسبی که با عوامل این اتفاق انجام شد تمام نقشه‌های شوم دشمن را خنثی کرد.

انتهای پیام/2330/83

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر