کد خبر: 957191
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
فرمانده سپاه عاشورا:
فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به نقش آمریکایی ها، انگلیسی‌ها و اسرائیلی‌ها در طراحی معامله قرن گفت: پیام راهپیمایی امروز روز جهانی قدس ابطال طرح معامله قرن است.

سردار عابدین خرّم ظهر  در حاشیه راهپیمایی روز قدس تبریز در گفتگو با خبرنگاران ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم تبریز در راهپیمایی امروز جهانی قدس، افزود: راهپیمایی امروز روز جهانی یک پیام دارد و آن هم ابطال معامله قرن است.

وی ابراز داشت: این حضور پرشور مردمی در حقیقت مهر ابطال بر طرح معامله قرن است.

وی روز قدس را روز وحدت مظلومان در مقابل ظالمان جهان عنوان کرد و گفت: در اولین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در برهه‌ای که همه در تفکر انقلاب بودند امام راحل (ره) اقدام به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس کردند که این امر نشان از دور اندیشی ایشان داشت. این ابتکار امام یک ابداع متفکرانه بود

وی با تاکید بر اینکه نامگذاری روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران یک ابتکار برای مردم مظلوم فلسطین است، گفت: روز قدس بنا به فرمایش امام راحل روز حیات اسلام است ولی اگر بخواهیم امت اسلامی سربلند و سرافراز شود باید موضوع قدس را به عنوان اولین مسئله جهان اسلام تلقی کنیم.

سردار خرم اظهار داشت: مردم امروز آمدند که بگویند پای عهد خود با امام و رهبری محکم ایستاده‌اند. بدون شک امروز دشمن هم عصبانی و هم ناراحت هست چراکه حضور میلیونی مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس برنامه‌ها و نقشه‌های شوم آنها را با شکست مواجه می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر