کد خبر: 957184
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
جانشین دفتر عقیدتی‌سیاسی فرماندهی کل قوا در چهارمحال و بختیاری
جانشین دفتر عقیدتی‌سیاسی فرماندهی کل قوا گفت:رهبر انقلاب اسلامی با حکمت خود بیان می‌کنند که ۲۵ سال آینده اثری از صهیونیست‌ها بر روی کره زمین نخواهد بود و پیش‌گویی‌ها و غیب‌گویی‌های رهبری همچون ائمه در حال رخ دادن است و به زودی آمریکا در مقابل انقلاب زانو خواهد زد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی ۱۰در راهپیمایی روز قدس در شهرکرد، اظهار کرد: عقبه و پشتوانه استکبار در طول ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی، صهیونیست است که انواع و اقسام توطئه‌ها و ترفندها و برنامه‌های مختلف با هزینه‌های سنگین را دنبال کرده تا انقلاب متوقف کند. 
حجت‌الاسلام مصلحی ادامه داد: در مقطعی از زمان، استکبار جهانی در توطئه‌ها و ترورها سهمی گسترده داشته است که یکی از آن توطئه‌ها جنگ هشت ساله دفاع مقدس بود. 
وی تاکید کرد: بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری وحشت سنگینی را در دل استکبار انداخته و رهبر انقلاب با تدبیر حکیمانه در بخش عمده‌ای از پیام خود به تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی پرداخته است. 
جانشین دفتر عقیدتی‌سیاسی فرماندهی کل قوا در ادامه گفت: بیش از نیمی از قرآن کریم به تاریخ پرداخته شده است زیرا بشر برای پیشرفت، توسعه و راهکارهای بیشتر بدون توجه تاریخ نمی‌تواند رو به جلو حرکت کند. 
وی با اشاره به جنگ هشت ساله دفاع مقدس و طراحی آن از سوی صهیونیست‌ها، تصریح کرد: عقبه و طراحی حرکتی که صدام به راه انداخته بود براساس طراحی صهیونیست‌ها بود که انقلاب اسلامی در مقابل آن ایستادگی کرد، گرچه هزینه‌هایی را پرداخت ولی توانست توطئه دشمن را نقش برآب کند. 
حجت‌الاسلام مصلحی با بیان اینکه کاری که انقلاب اسلامی در دنیا انجام داد موجب تجدید حیات دوباره  انقلاب شد، اظهار کرد: در دوران هشت ساله جنگ با تمام هستی و توان با صدام مبارزه کردیم و کشورهای حوزه خلیج فارس بیش از ۷۰ میلیارد دلار به صدام کمک کردند و در این دوران امام راحل به استکبار فهماند که راه قدس از کربلا می‌گذرد. 
وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی سال گذشته در راهپیمایی 25 میلیون نفری اربعین  بیان کردند که این چه حرکتی است که دنبال می‌شود، افزود: صهیونیست‌ها پرسش‌نامه ۳۰ صفحه‌ای را در اختیار ۵۰۰ دانشجو قرار دادند تا در این راهپیمایی از مردم شرکت‌کننده سوالاتی را بپرسند که بعد از جمع‌بندی مشخص شد که این یک جمعیت قوی احساساتی در مقابل آمریکا و صهیونیست است. 
وی اضافه کرد: امروزه اقتداری که انقلاب اسلامی در دنیا پیدا کرده گرچه ممکن است مشکلات و گرفتاری‌ها و سوءتدبیرها را داشته باشد ولی تمام این اتفاقات را پشت سر خواهد گذاشت. 
جانشین دفتر عقیدتی‌سیاسی فرماندهی کل قوا ادامه داد: صحبت‌های اخیر ترامپ با هدف از بین بردن نظام است و با تحریم‌ها قصد دارد انقلاب و نظام را جمع کند ولی اقتدار ایران در دنیا مشخص است و دنیای استکبار بداند که انقلاب اسلامی کشورهای دنیای اسلام را فتح کرده و در حال پیشرفت است. 
وی با بیان اینکه مشکل بزرگ آمریکا این است که اندیشمندان آمریکا به اسلام روی آورده و آمریکا در حال فروپاشی است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری سال گذشته بیان کردند که آمریکا در حال فروپاشی و افول است که این امر عقبه علمی دارد و براساس مطالعات بیان شده است.
حجت‌الاسلام مصلحی گفت: بیش از ۱۴ میلیون مقاله در فضای مجازی وجود دارد و بیش از ۷۰ درصد آن در تمامی بخش‌ها از جمله سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، نظامی و امنیتی بیان می‌کند که آمریکا در حال فروپاشی است.
وی ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی با حکمت خود بیان می‌کنند که ۲۵ سال آینده اثری از صهیونیست‌ها بر روی کره زمین نخواهد بود و پیش‌گویی‌ها و غیب‌گویی‌های رهبری همچون ائمه در حال رخ دادن است و به زودی آمریکا در مقابل انقلاب زانو خواهد زد.
جانشین دفتر عقیدتی‌سیاسی فرماندهی کل قوا بیان کرد: دشمن در صدد است در سال ۹۸، فتنه‌ای شدیدتر از سال ۸۸ را به راه اندازد ولی ملت ایران با اقتدار و مقاومت خود از این گردنه سخت عبور خواهد کرد گرچه ممکن است سوءتدبیرهایی وجود داشته باشد.
وی تاکید کرد: دشمن برای به راه انداختن فتنه ۹۸ طراحی سنگینی دارد با توجه به اینکه در سال ۸۸ به زمین خورده علت آن را بررسی کرده تا از این طریق ضعف‌ها را برطرف کند و یکی از مباحث جدی که دشمن در حال دنبال کردن بوده این است که تدبیر را از درون کشور از بین ببرد.
حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به اینکه تحریم‌های استکباری هیچ‌گونه تاثیری در مسائل کشور نداشته است، تصریح کرد: شاید تنها ۲۰ درصد تحریم‌ها در مسائل کشور تاثیرگذار بوده که ممکن است دلیل آن ندانم کاری‌های برخی افراد باشد.
وی تاکید کرد: با توجه به هشدارها و فرمایشات رهبری که در موقعیت‌های مختلف بیان کردند باید در ۴۰ سال گذشته به مسئله نفوذ توجه می‌شد.
جانشین دفتر عقیدتی‌سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: در آمریکا چهار نظر و فکر در مقابله با انقلاب اسلامی وجود دارد که عقبه آن‌ به صهیونیست‌ها برمی‌گردد.
وی افزود: محور تمامی این نظرها این است که اگر اختلاف سلیقه‌ای وجود دارد باید انقلاب اسلامی از کره زمین محو و نابود شود.
حجت‌الاسلام مصلحی در خصوص برجام، گفت: آمریکایی‌ها از سال‌های گذشته به فکر خروج از برجام بودند که جان کری در یکی از صحبت‌های خود بیان کرد اگر اوباما بود از برجام خارج می‌شد که این نشان از آن است که آمریکا از گذشته برای خروج از برجام طراحی‌های لازم را انجام داده بود و مشخص می‌شود که در مسئله برجام مقصر آمریکاست.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر