کد خبر: 957073
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
حماس:
رهبر جنبش «حماس» ضمن انتقاد از خیانت برخی کشور‌های عربی به مسئله فلسطین، تأکید کرد که اگر جنگی با رژیم صهیونیستی آغاز شود، گروه‌های فلسطینی تل‌آویو را در هم خواهند کوبید.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: «یحیی السنوار» رهبر جنبش «حماس» فلسطین تأکید کرد که گروه‌های مقاومت این کشور برای مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی همچنان در حال پیشرفته کردن تجهیزات خود است.

السنوار در جریان سخنرانی در نشست بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت که اگر جنگی با اشغالگر اسرائیلی آغاز شود، تل‌آویو و سایر شهر‌های اشغالی، با چندین برابر موشک‌هایی که سال ۲۰۱۴ هدف قرار گرفت، در هم کوبیده خواهد شد.

خبرگزاری «فلسطین الیوم» به نقل از رهبر حماس گزارش داد: «مسئله فلسطین امروز با شدیدترین حمله و توطئه برای از بین بردن آن روبروست؛ زیرا رهبران استکبار و ظلم برای عقد معاملاتی برای پایان دادن به درگیری و ادغام اسرائیل در منطقه گرد هم جمع می‌شوند».

وی در عین حال تأکید کرد که نبرد با اشغالگر اسرائیلی فقط با از بین رفتن اشغالگری «در همه اراضی اشغالی ما به پایان خواهد رسید و نمی‌توانیم در قبال قدس کوتاهی کرده و چانه‌زنی کنیم».

السنوار تصریح کرد که تا زمانی که خون در بدن دارند، «معامله قرن اجرا نخواهد شد و تا آخرین قطره خون با اشغالگر اسرائیلی مبارزه خواهیم کرد».

رهبر حماس، قدس را تنها معیار تعیین دوست و دشمن دانست و گفت که فقط قدس تعیین می‌کند که چه کسی در صف دوستان و همپیمانان است و هر کس «در قبال قدس کوتاهی و با آن معامله و چانه‌زنی کند، در صف دشمنان است».

وی در ادامه اظهار داشت: «این مرحله مهمی است و رهبران، پادشاهان و حاکم عرب باید برای مقابله با قرن با یکدیگر متحد شوند، و گرنه تاریخ آنان را نخواهد بخشید».

السنوار با بیان اینکه «همه عرب‌ها فلسطین را فروختند، ولی جمهوری اسلامی ایران همچنان به حمایت از ملت ما برای مقابله با اشغالگری ادامه می‌دهد»، در پایان خاطر نشان کرد که نبرد آینده با رژمی صهیونیستی در نوار غزه خواهد بود؛ زیرا اهداف توسعه‌طلبانه این رژیم، الحاق کرانه باختری است.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار