کد خبر: 957048
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۷
حجت الاسلام محمد خرسند، امام جمعه شهرستان کازرون پس از مراسم احیای شب قدر به دست فرد شروری به قتل رسید. قانل که عضو فرقه ضاله نوظهوری بود چند ساعت پس از حادثه دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: ساعت ۳ و نیم بامداد روز چهارشنبه هشتم‌خردادماه مأموران پلیس شهرستان کازرون استان فارس از زخمی شدن حجت الاسلام محمد خرسند، امام‌جمعه شهرستان مقابل خانه‌اش در محلی موسوم به تپه‌شادی با خبر و راهی محل شدند. بررسی‌های مأموران نشان داد دقایقی قبل هنگام بازگشت امام جمعه از مراسم احیای شب ۲۳ ماه مبارک رمضان از سوی مرد ۴۷‌ساله‌ای به نام حمید درخشنده مورد اصابت چاقو قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده است. در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت به مأموران خبر رسید حجت الاسلام محمد خرسند در بیمارستان به خاطر شدت جراحات فوت کرده است. مأموران دریافتند قاتل فراری عضو فرقه نوظهوری است که در طی روز‌های اخیر در سطح شهر کازرون با اسب و لباس‌های عربی در حالی که صورتش را با پارچه سبز رنگی پوشانده بود جولان می‌داده‌است. همچنین مشخص شد متهم در حرفه عکاسی و فیلمبرداری نیز مشغول کار بوده است.
پس از این مأموران تلاش برای دستگیری متهم را ادامه دادند تا اینکه چند ساعت بعد از وقوع قتل، در ساعت‌۱۲ ظهر دیروز متهم را در مخفیگاهش شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
سردار احمد علی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس گفت: «متهم بعد از اقرار به جرمش برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران پلیس قرار گرفت.»
به گزارش خبر آنلاین، علی اصغر دریافت مسئول حسابداری و امور مالی ستاد نمازجمعه کازرون درباره این خبر گفت:
حاج آقا خرسند پس از مراسم احیا از ما خداحافظی کرد و به منزل رفت. وقتی زنگ منزل را می‌زند یک موتور‌سوار که لباس تعزیه به تن داشته و اتفاقاً آشنا و نامش حمید درخشنده است از حاج آقا می‌خواهد باهم عکس بگیرند که ایشان هم قبول می‌کند، همان زمان یک چاقو به پهلو، سینه و پای ایشان می‌زند و به سرعت دور می‌شود. وی ادامه داد: ضارب عکاس بود، او بار‌ها در محله‌هایی اطراف دفتر امام جمعه و حوزه علمیه عکاسی می‌کرده است حتی همسایه‌های حوزه علمیه نقل می‌کردند که او تحت تأثیر شبکه‌های اجتماعی دائماً به روحانیت بد و بیراه می‌گفت.
او یک‌بار هم به میدان شهر آمده بود و به امام جمعه زنگ زده بود که بیایید و برای مردم صحبت‌کنید که ایشان می‌گوید «من گرفتارم و نمی‌توانم بیایم» که منتفی می‌شود. نهایتاً شب احیا نقشه‌اش را اجرا می‌کند. او در پاسخ به این سؤال که آیا امام جمعه محافظ داشته است یا خیر گفت: ایشان محافظ نداشت فقط یک راننده همراه او بود که تا راننده خودش را به امام جمعه برساند ضارب فرار کرده بود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Canada
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
0
1
لعنت بر این تلگرام و اینستاگرام . منظورم اینه که بیشتر ضرر می رسونه تا سود . اینم می بینید دیگه نوشته "تحت تاثیر شبکه های اجتماعی"
محمد جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
0
روحش با مولایش حضرت امیرالمومنین (ع) محشور باد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار