کد خبر: 957026
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۰
با حکم فرمانده معظم کل قوا
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با صدور احکامی جداگانه امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی را با حفظ سمت فرماندهی کل ارتش به عنوان فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) و امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد را به سمت فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش منصوب کردند.
سرویس سیاست جوان آنلاین: به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری در حکم فرمانده کل قوا به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی آمده است: نظر به تفکیک امور پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص)، جنابعالی را با حفظ سمت فرماندهی کل آجا به فرماندهی این قرارگاه منصوب می‌کنم. بهره‌برداری از تمام قابلیت‌ها و ظرفیت‌های نیرو‌های مسلح و کشور در این امر خطیر و دفاع نفوذناپذیر از آسمان کشور و تقویت شبکه یکپارچه، کامل، قوی و به‌روز فرماندهی و کنترل پدافند هوایی، مورد انتظار است.
همچنین در حکم فرمانده معظم کل قوا به امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد آمده است: پیرو تشکیل نیروی پدافند هوایی به عنوان نیروی چهارم ارتش جمهوری اسلامی ایران به پیشنهاد مشترک ستاد کل ن. م. و قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) و بنا به پیشنهاد فرمانده کل ارتش، نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده، شما را به سمت فرمانده این نیرو منصوب می‌کنم. رشد و استحکام درونی آن نیرو به‌ویژه در تقویت آموزش‌ها، نگهداری به‌روز از ابزار و تجهیزات و استفاده حداکثری از آنها، هوشیاری و بهنگام بودن آمادگی‌ها با بهره‌گیری از روش‌های متنوع پدافندی در تعامل اثربخش و هم‌افزا با قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) آجا، مورد انتظار است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار