کد خبر: 956932
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
مدیر مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز:
مدیر مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز گفت: بیش از ۱۲ هزار نفر بیمار سرطانی و بیمار خاص در مرکز شهید قاضی مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی دریافت کردند.

مهراد اکبری نامدار  اظهار داشت: با توجه به اینکه مرکز شهید قاضی مرکز آموزشی و درمانی امام رضا(ع) تبریز تنها مرکز فوق تخصصی آنکولوژی و سرطان شمال‌غرب کشور است، از این رو این مرکز علاوه بر پذیرش بیماران آنکولوژی و سرطانی به بیماران تالاسمی و نمونه‌برداری از مغز استخوان نیز خدمات درمانی ارائه می‌کند.

اکبری‌نامدار افزود: در سال 97 بیش از 2 هزار و 700 نفر در بخش بستری این درمانگاه بستری و بالغ بر 9 هزار و 300 نفر خدمات درمانی سرپائی دریافت کرده‌اند.

مدیر مرکز اموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز ادامه داد: علاوه بر بیماران آنکولوژی ( سرطان خون) بالغ بر 3 هزار و 800 مورد بیمار  هموفیلی در این درمانگاه پذیرش و خدمات درمانی به هموطنان ارائه شده است. 

نامدار با اشاره به اهمیت انجام آزمایش‌های تخصصی در این مرکز گفت: در بحث بیماران بستری و سرپائی در مجموع با بیش از 52  هزار آزمایش تخصصی و 142 هزار  آزمایش عمومی برای بیماران خاص و سرطانی به انجام رسیده است.

وی  اضافه کرد: مرکز شهید قاضی مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز 122 تختخوابه هست که از این تعداد 94 تخت برای بیماران بستری و 28 تخت برای بیماران سرپائی در نظر گرفته شده است. 

نامدار با تاکید بر اینکه پیوند مغز استخوان در این مرکز انجام می‌گیرد، عنوان کرد: با توجه با اینکه پیوند مغز استخوان توسط اساتید مجرب این مرکز  در حال انجام است، به‌این جهت نمونه‌برداری و آزمایش‌های پیوند مغز استخوان به طور کامل در این مرکز انجام یافته و در سال گذشته بیش از 120 مورد نمونه‌برداری از مغز استخوان به عمل آمده است. 

مدیر مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز در خصوص هزینه‌های بیماران سرطانی و خاص خاطرنشان ساخت: تمام آزمایش‌های تخصصی و غیرتخصصی بیماران آنکولوژی و بیماران خاص در مرکز شهید قاضی رایگان بوده و در تلاشیم به فرموده مقام معظم رهبری با ارائه خدمات درمانی مناسب به هموطنان جامه عمل پوشانده و در راستای تحقق اینکه خانواده بیماران جز مریض‌داری دغدغه‌ای نداشته باشند عمل کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر