کد خبر: 956918
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس از اعطای زمین رایگان به سازندگان برای ساخت خانه‌های اجاره‌ای در کشور خبر داد.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: سیدابوالفضل موسوی بیوکی با بیان این‌که در شرایط کنونی دولت به دنبال اعطای زمین‌های رایگان به پیمانکاران بخش خصوصی برای ساخت مساکن استیجاری است، گفت: در شرایط کنونی مستأجران برای تأمین مسکن مورد نیاز، با موانع و مشکلات بسیاری به ویژه کمبود خانه‌های استیجاری مواجه هستند. نبود مسکن کافی در کشور برای اجاره موجب افزایش قیمت‌ها شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به نزدیک بودن ایام تابستان و رونق گرفتن نقل و انتقالات مسکن، دولت باید هر چه سریع‌تر راه کار‌های کوتاه مدتی را برای ساماندهی بازار اجاره مسکن و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها تدوین و عملیاتی کند.

محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس نیز با اشاره به برگزاری نشست ویژه بررسی وضعیت بازار مسکن با حضور رئیس مجلس، وزیر راه، مدیرعامل بانک مسکن و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفته است: این نشست نشان داد مسکن در حال تبدیل شدن به اولویت‌های اصلی کشور است و امیدوارم هر چه سریع‌تر راه حل‌های مناسب برای ساماندهی بازار دیده شود.

وی تصریح کرد: ساماندهی بازار مسکن باید هر چه سریع‌تر در دستور کار نشست سران قوا قرار گیرد تا راهکار‌های مناسب برای آن در سطح کلان تدوین شود.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار