کد خبر: 956883
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱
رئیس کمیته امداد امام‌خمینی (ره) با تأکید بر اینکه نظریه شورش فقرا که از سوی سران ایالات متحده امریکا مطرح می‌شود، نظریه‌ای اشتباه است، اظهار کرد: طرح این نظریه از سوی ترامپ ناشی از محاسبه اشتباه او و سایر دست‌اندرکاران امریکاست و اینکه آن‌ها فکر می‌کنند چنین اتفاقی می‌افتد، کور خوانده‌اند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: پرویز فتاح که با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری در نمایشگاه عرضه محصولات طرح‌های اشتغال کمیته امداد امام‌خمینی (ره) که در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به توجه ویژه دولت به مسائل کمیته امداد اظهار کرد: واقعاً همکاری دولت با کمیته امداد خوب است و من نمی‌توانم هیچ گله و بهانه‌ای در این زمینه از دولت مطرح کنم. وی گفت: در سال ۹۷ و با توجه به شرایطی که کشور با آن مواجه بود، بودجه کمیته امداد به طور کامل توسط دولت پرداخت شد. رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین با اشاره به پرداخت ۱۰۰ درصدی وام درخواست‌کنندگان تحت پوشش کمیته امداد از سوی بانک‌های کشور خاطرنشان کرد: این اقدام نشان می‌دهد که بانک‌ها و بانک مرکزی عنایت ویژه‌ای به محرومان دارند.
فتاح گفت: در مجموع در سال گذشته ۲ میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات اشتغال پایدار دریافت کردیم. وی با اشاره به ۵ /۲ برابر شدن اعتبار تسهیلات کمیته امداد تأکید کرد: هدف‌گذاری ما برای سال ۹۸ تخصیص ۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به تحت پوشش قرار گرفته‌شدگان است. رئیس کمیته امداد امام‌خمینی (ره) همچنین با بیان اینکه در سال ۹۷ میزان کمک‌های مردمی به کمیته امداد ۳۲درصد نسبت به سال قبل از آن افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: این افزایش در شرایطی است که ما به دلیل تورم و مسائل اقتصادی انتظار کاهش کمک‌های مردمی را داشتیم. فتاح تصریح کرد: نظریه شورش فقرا که از سوی سران ایالات متحده امریکا مطرح می‌شود، نظریه‌ای اشتباه است، اظهار کرد: طرح این نظریه از سوی ترامپ ناشی از محاسبه اشتباه او و سایر دست‌اندرکاران امریکاست و اینکه آن‌ها فکر می‌کنند چنین اتفاقی می‌افتد، کور خوانده‌اند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
0
0
نمیبینید مردم دارند نابود می شوند.؟؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار