کد خبر: 956798
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گچسر:
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گچسر از تعریض ۱۰ پیچ خطرناک در محور کرج - کندوان خبر داد.

محمد علیپور ضمن تشریح عملیات‌های ایمنی و عمرانی در محور کرج - کندوان، اظهار کرد: عملیات خط‌کشی در نقاطی که خطوط کم‌رنگ شده در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه عملیات شانه‌سازی نیز به‌طور متناوب و روزانه در طول محور اجرایی می‌شود، گفت: رنگ‌آمیزی دهانه تونل‌ها انجام‌شده است، نصب رفلکتور نوری (چشم‌گربه‌ای) بین تونل دو و سه و دهانه تونل چهار اجرایی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گچسر افزود: برای نخستین بار در کشور و به‌منظور تأمین روشنایی تونل‌ها «پروژکتورهای ال ای دی» در تونل یک اجرا می‌شود.

علیپور در ادامه به عملیات نصب نیوجرسی در محور کرج - کندوان اشاره کرد و افزود: حدود ۴۰۰ نیوجرسی طی چهار ماه اخیر در این محور نصب‌شده است.

 اجرای عملیات دیوارکشی از سه‌راهی دیزین به سمت کندوان

 وی در خصوص ایمن‌سازی پیچ‌های موجود در محور نیز گفت: ۱۰ پیچ خطرناک محور تعریض شده است، به‌منظور کاهش سرعت در پیچ‌های خطرناک در ۲۷ نقطه رامبل یا کاهنده سرعت نصب‌شده تا ضریب اصطکاک بالا برود.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گچسر اضافه کرد: در حال حاضر پروژه دیوارکشی از سه‌راهی دیزین به سمت کندوان در حال انجام است، کل این پروژه به طول سه کیلومتر است، عملیات گابیون چینی در محدوده پیچ جهاد کشاورزی در حوزه آسارا نیز اجرایی می‌شود.

علیپور بابیان اینکه عملیات دیوارچینی با سنگ مالون در محدوده «سیرا» به طول بیش از ۱۵۰ متر نیز اجرایی شده است، بیان کرد: حدود یک کیلومتر دیوارچینی سنگی نیز در محدوده «هزار بند» و «حسنکدر» انجام‌شده است، امسال نیز مدنظر داریم یک کیلومتر دیگر را اجرایی کنیم.

 پاک‌سازی کانیوها و آب راه‌ها در محور کرج – کندوان

 وی با تأکید بر اینکه ترمیم نقاط آسیب‌دیده براثر سیلاب‌های اخیر نیز با انجام عملیات ازجمله گابیون چینی دنبال شده است، گفت: در محدوده «درده» تجهیز کارگاه صورت گرفته زیرا دیوار ضامن از بین رفته بود که‌ترمیم و بازسازی در دستور کار قرارگرفته است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گچسر با اشاره به انجام پروژه ایمن‌سازی در محدوده کیلومتر هشت محدوده «وینه» که در سال جاری آغازشده است، گفت: در این محدوده دیوار حائل برای ایمن‌سازی و مهار سنگ‌ها در دستور کار است زیرا این منطقه جزو نقاط حادثه‌خیز است.

علیپور در خصوص پاک‌سازی کانیوها و آب راه‌ها در محور کرج - کندوان نیز توضیح داد: این اقدام برای جلوگیری از مواردی مانند آب‌گرفتگی به‌طور مرتب انجام‌شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار