کد خبر: 956776
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه عاشورا:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: نبود بصیرت و آگاهی موجب افزایش مشکلات، گرفتاری‌ها و مصیب‌ها در جامعه اسلامی می‌شود.

حجت الاسلام حسن کاملی فر  در جمع مردم عزادار هشترود اظهار داشت: انسان های بی بصیرت از مسیر خود منحرف می شوند و عدم بصیرت موجب عدم شناخت اهداف دشمن، عدم احساس مسئولیت و عدم همراهی مردم می شود.

وی گفت: در سایه همراهی و اطاعت پذیری مردم از ولایت فقیه و رهبری می توان از تمام تحریم ها و تهدیدها با صلابت عبور کرد.

کاملی فر از تلاش دشمنان و فعالیت آنها برای جداسازی مردم از انقلاب گفت: اتحاد و انسجام موجود در بین مردم ایران موجب شده تا دشمن نتواند برنامه های خود را اجرا کند و یکی از عوامل شکست و ناکامی دشمن در پیاده کردن توطئه های شوم، اتحاد امت اسلامی است از این رو دشمن این مهم را نشانه رفته است.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان اشاره کرد و افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند گزینه قطعی مردم ایران برای مواجه با دشمن در عرصه‌  های مختلف مقاومت و ایستادگی است از این رو باید در مقابل ترفندهای دشمنان مقاومت و ایستادگی کنیمتا پیروزی از آن ما شود.

 عزاداران هشترودی پس از عزاداری خیابانی به مناسبت شهادت امیر المومنین علی (ع) در مسجد جامع این شهر به عزاداری و مداحی پرداختند.

شهرستان هشترود با ۵۷ هزار جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر