کد خبر: 956636
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت که بلاتکلیفی روی انگیزه کشتی‌گیران تاثیر گذاشته است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: محمد طلایی در پاسخ به این سوال که آیا بلاتکلیفی در راس فدراسیون کشتی تاثیری روی کار تیم ملی جوانان گذاشته است، اظهار داشت: چیزی که می‌بینیم اصلا قشنگ نیست. در این وضعیت کاری که از دستم برمی‌آید این است که تمرینات بچه‌ها را پیگیری کنیم و کارمان را با شرایطی که هست، انجام دهیم، اما موضوع این است که وضعیت موجود روی انگیزه‌ها تاثیر گذاشته و همه منتظرند ببینند در نهایت چه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه فضای حاکم بر کشتی اصلا مناسب نیست، تصریح کرد: خانواده کشتی باید اتحاد داشته باشند. اولین چیزی که باید در کشتی بیاموزیم این است که به ارزش‌های اخلاقی احترام بگذاریم، همدیگر را قبول داشته باشیم و به هم احترام بگذاریم. اینکه به هم بگوییم فلانی کجای کشتی است، حرف قشنگی نیست. بالاخره هر کسی یک جایی در کشتی دارد و زحمت کشیده است. افراد هم اندازه زحمت و تلاش‌شان در کشتی جا گرفته‌اند.

قهرمان سال ۱۹۹۷ جهان تاکید کرد: اولین چیزی که گوش شکسته‌ها در کشتی یاد می‌گیرند احترام به کسوت، حرمت نگه داشتن، صبور بودن و سکوت است. کسی که به کشتی می‌آید می‌تواند صبر و حوصله‌اش را زیاد کند. آرزو می‌کنم که خانواده کشتی پشت هم را بگیرند تا از این مانع سخت هم عبور کنیم.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار