کد خبر: 956607
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: امسال هفت هزار میلیارد ریال تسهیلات برای رونق تولید در استان اردبیل در نظر گرفته شده تا پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رامین صادقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر رونق تولید با نامگذاری سال تلاش و جدیت بر این است تا در استان اردبیل نیز به عنوان یکی از نهادهای دخیل در این حوزه اقدامات لازم را در این حوزه انجام دهیم که در همین راستا امسال هفت هزار میلیارد ریال تسهیلات برای رونق تولید در نظر گرفته شده تا پرداخت شود.

وی رونق تولید و اشتغال را از اولویت برنامه‌ریزی‌ها در استان با استفاده از ظرفیت‌ها در این زمینه دانست و بیان کرد: برنامه‌ریزی شده تا تسهیلات رونق تولید در سه بخش ایجادی، توسعه‌ای و سرمایه‌ در گردش به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به شکل مناسبی ارائه شده و زمینه برای تسهیل ارائه این تسهیلات فراهم شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: براساس هدفگذاری‌های انجام شده امسال 100 واحد تولیدی که می‌توانند تا پایان سال واحد خود را بهره‌برداری کنند از تسهیلات رونق تولید بهره‌مند می‌شوند که با راه‌اندازی این واحدها زمینه برای ایجاد پنج هزار شغل جدید فراهم می‌شود.

صادقی از تسهیل روند ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی استان خبر داد و افزود: بعد از انجام مراحل ثبت‌نام پرداخت تسهیلات با تسهیلی که در روند ارائه آن انجام می‌شود به سرعت انجام می‌گیرد تا زمینه برای فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی استان فراهم شده و بتوانیم از برکات آن در بخش رونق تولید و اشتغال بهره‌مند شویم.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به بازدید و نظارت بر فعالیت‌های واحدهای تولیدی در سطح استان تصریح کرد: در راستای رسیدگی به مشکلات این واحدها به صورت میدانی بازدید از واحدها انجام و با برگزاری جلسات در راستای حل این مشکلات در محل واحد تولیدی تلاش می‌شود تا زمینه برای رونق فعالیت‌های آنها و جلوگیری از رکود و تعطیلی در این واحدها فراهم شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر