کد خبر: 956593
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل:
سردارغلامعلی حیدری گفت:: دفاع مقدس دستاورد‌های بسیاری را با وجود تمام محدودیت‌ها و دشمنی‌ها برای کشور به همراه داشت وجنگ ایران و عراق نبود دو کشور نبود بلکه یک ائتلاف بین‌المللی علیه ایران صف‌آرایی کرده بودند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه دشمنان به دنبال تضعیف روحیه مردم و ایجاد فاصله بین مردم و نظام هستند، اظهار نمود: دشمنان ایران اسلامی در جنگ روانی خود از 300 شبکه فارسی زبان استفاده می‌کنند و آتش تهیه بر سر مردم می‌ریزند تا آنها را ناامید کنند از این رو باید به گونه‌ای عمل کرد تا مشکلات مردم برطرف شود

سردارغلامعلی حیدری با بیان اینکه روحیه جهادی ضامن تداوم و تحقق آرمان‌های اسلام ناب محمدی گفت: آنچه حرکت ملت ایران را در مسیر فتح قله‌های رفیع مصمم‌تر کرده، استمرار فرهنگ دفاع مقدس و همان روحیه جهاد و آرمان‌خواهی است.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل سردار در آیین بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: جنگ تحمیلی جنگ ایران و عراق نبود بلکه یک ائتلاف بین‌المللی علیه ایران صف‌آرایی کرده بود و هدف آنان نیز مهار انقلاب نوپای ایران اسلامی و جلوگیری از تعمیم انقلاب به دیگر کشورها بود.

وی فتح خرمشهر را عامل مهمی در گسترش انقلاب به دیگر کشورها دانست و افزود: فتح خرمشهر نقطه‌ اوج و تعالی اراده‌ ملت فداکار ایران بود که با دستان خالی در برابر قدرت‌های شیطانی در برابر آنان صف‌آرایی کردند و با مقاومت و پایداری  خود دشمن را با شکست سنگین روبه‌رو ساختند.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل شجاعت و ولایت‌مداری را از ویژگی‌های مهم رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس دانست و تصریح کرد: فتح خرمشهر روحیه جهاد و ایثارگری را به خوبی نمایان ساخت و امروز نیز همان روحیه جهادی ضامن تداوم و تحقق آرمان‌های بلند اسلام ناب محمدی و گفتمان انقلاب است و آنچه حرکت ملت ایران را در مسیر فتح قله‌های رفیع مصمم‌تر کرده، استمرار فرهنگ دفاع مقدس و همان روحیه جهاد و آرمان‌خواهی است.

سردار غلامعلی حیدری با بیان اینکه دفاع مقدس دستاوردهای بسیاری را با وجود تمام محدودیت‌ها و دشمنی‌ها برای کشور به همراه داشت، گفت: دشمنان با پیروزی رزمندگان اسلام و فتح خرمشهر استراتژی‌های خود را در برابر ایران تغییر دادند به گونه‌ای که موشه دایان نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی نتوانست وحشت خود را از این واقعه پنهان نگه دارد و اعلام کرد اگر رزمندگان ایرانی به سمت بیت‌المقدس حرکت کنند آنها را بمباران خواهیم کرد.

حیدری عنوان کرد: بی‌تردید عملیات بیت‌المقدس  نقطه اوج ایمان، توکل، صبر، استقامت، پایداری، سلحشوری و صلابت ملت ایران است و فتح خرمشهر مصداق عینی برتری قدرت ایمان بر تمام معادلات مادی و اثبات کارآمدی و اثربخشی روحیه جهادی در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی بود.

وی تربیت فرماندهان شجاع همچون سردار حاج قاسم سلیمانی را یکی دیگر از دستاوردهای دفاع مقدس دانست و گفت: جان کری وزیر خارجه وقت آمریکا وقتی با سران اعراب جلسه گذاشت و بر آنها فشار وارد کرد و اعلام می‌کنند شکست در سوریه، عراق و غیره یکی پس از دیگر رقم می‌خورد و شهامت ژنرال سلیمانی آنها را به تمجید از ایشان وا داشت، آنها آرزوی داشتن فردی چون حاج قاسم سلیمانی را در دل دارند.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل خاطرنشان کرد: تحول در حوزه صنایع دفاعی و ساخت انواع موشک‌های نقطه زن از جمله دستاوردهای دفاع مقدس است و شهدایی چون شهید طهرانی مقدم توانستند شعار ما می‌توانیم را محقق کنند.

وی با بیان اینکه بن‌بستی در کشور وجود ندارد، اظهار داشت: وقتی موفق با ساخت موشک نقطه زن شدیم آیا نمی‌توانیم مشکلات اقتصادی برطرف کنیم؟

حیدری افزود: رمز موفقیت در این حوزه تزریق روحیه جهادی و اعتماد به جوانان بوده و باید راه را برای جوانان پرشور، انقلابی وجهادی همچون سردار شهید حسین قجه‌ای باز کرد که در 20 سالگی به عنوان فرمانده گردان انتخاب شد و رشادت‌های او و گردان سلمان فارسی به فاتحان خرمشهر مشهور شدند.

وی تصریح کرد: برطرف کردن مشکلات اقتصادی نیازمند اراده مسئولان و همراهی مردم بوده البته مردم ایران اسلامی با تمام وجود همواره در صحنه حاضر بوده و پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته‌اند.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه راهبرد دشمن در برابر این مادون جنگ نظامی است، گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدرت برتر منطقه است و این مهم به برکت وجود ولایت فقیه، ایستادگی مردم و خون شهدا به دست آمده است و دشمن با استفاده از ترفندهای مختلف نتوانست اهداف شوم خود را اجرایی کند از این رو آنها در تلاش هستند با میز مذاکره امتیازات مورد نظر خود را کسب کنند، چرا که آنان بسیار آسیب‌پذیر هستند و برهمین اساس مقام معظم رهبری مذاکره مجدد با استکبار و کسانی که مظهر بدعهدی و پیمان‌شکنی هستند را سم دانستند.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال تضعیف روحیه مردم و ایجاد فاصله بین مردم و نظام هستند، بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی در جنگ روانی خود از 300 شبکه فارسی زبان استفاده می‌کنند و آتش تهیه بر سر مردم می‌ریزند تا آنها را ناامید کنند از این رو باید به گونه‌ای عمل کرد تا مشکلات مردم برطرف شود، امروز باید با حذف بروکراسی اداری به سمت برطرف کردن مشکلات اقتصادی، رونق تولید، ایجاد اشتغال و غیره حرکت کرد.

حیدری پیروی از ولایت فقیه، استقامت، ایستادگی و حفظ روحیه انقلابی و جهادی را مطالبه شهدا دانست و عنوان کرد: اگر تمامی رهنمودهای مقام معظم رهبری اجرایی شود قطعا از گردنه‌های سخت پیش رو عبور خواهیم کرد و می‌توانیم مشکلات اقتصادی را همانگونه که خرمشهر آزاد شد، برطرف کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر