کد خبر: 956461
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به تأکید رهبر انقلاب که «خرمشهرها در پیش است» و با توجه دادن به اینکه رزمندگان کشور در عملیات فتح خرمشهر با حداقل امکانات و توان و تجهیزات نظامی بر دشمنان فائق آمدند، گفت: باید این فتح را سرلوحه خود در مقابل فشارهای اقتصادی و سیاسی دشمنان قرار دهیم و هرگز در مقابل آنان کوتاه نیاییم.
سردار علی‌محمد اکبری سه خرداد در حاشیه مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و عملیات بیت‌المقدس، اظهار کرد: 80 شهید عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر از چهارمحال و بختیاری بودند که افتخاری برای این استان است. 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(عج) استان با اشاره به اینکه رزمندگان چهارمحال و بختیاری در گردان‌ها و گروهان های مختلف از نخستین فاتحین خرمشهر بودند، افزود: شهید زال یوسف‌پور که از فرماندهان ارشد استان در جنگ تحمیلی بود در این عملیات به شهادت رسید. 
وی توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار(ع)، وحدت، استکبارستیزی، پشتیبانی مردم و اتکا نکردن به کشورهای بیگانه را رمز پیروزی و آزادسازی خرمشهر خواند. 
سردار اکبری با اشاره به تأکید رهبر انقلاب که «خرمشهرها در پیش است» و با توجه دادن به اینکه رزمندگان کشور در عملیات فتح خرمشهر با حداقل امکانات و توان و تجهیزات نظامی بر دشمنان فائق آمدند، اظهار کرد: باید این فتح را سرلوحه خود در مقابل فشارهای اقتصادی و سیاسی دشمنان قرار دهیم و هرگز در مقابل آنان کوتاه نیاییم. 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان با بیان اینکه هفته آزادسازی خرمشهر با شعار محوری «ما پیروزیم» و برگزاری 470 برنامه در استان گرامی داشته شد، تصریح کرد: این برنامه‌ها به همت پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج و مردم در سراسر استان اجرا شدند. 
وی با اشاره به اینکه مردم استان همواره در عرصه‌های مختلف برقراری امنیت و آرامش و امدادرسانی پشتیبان دستگاه‌های متولی بوده‌اند، اضافه کرد: مردم استان در حوادث اخیر سیل نیز کمک‌های شایانی به مردم سیل‌زده کشور داشتند که نشان از ایثار و رشادت پایان‌ناپذیر آنان دارد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر