کد خبر: 956453
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵
دو سارقی که موتورسیکلت سنگین و گرانقیمتی را برای شرکت در مسابقه موتور سواری سرقت کرده‌بودند، دستگیر شدند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، روز جمعه‌۱۳ اردیبهشت‌ماه امسال بود که مردی به اداره پلیس رفت و از سرقت موتورسیکلت سنگینش شکایت کرد.
شاکی در توضیح ماجرا گفت: من موتور سوار حرفه‌ای هستم و گاهی هم در مسابقات موتورسواری شرکت می‌کنم. ساعتی قبل با موتور سیکلت سنگین گرانقیمتم در حال رانندگی بودم تا برای مسابقات به پیست موتور سواری در چیتگر بروم که خودروی پژو پرشیایی با دو سرنشین راه مرا سد کردند. آن‌ها مدعی شدند مأمور پلیس هستند و از من مدارک خواستند. در حالی که قصد داشتم مدارکم را به آن‌ها نشان دهم ناگهان با اسپری اشک آور و چاقو به من حمله کردند و پس از زخمی کردن صورتم موتور سیکلت ۲۰۰‌میلیون تومانی‌ام را سرقت کردند. در حالی که چشمانم به شدت سوزش داشت فقط توانستم چند رقم از شماره پلاک خودرو را به ذهنم بسپارم.
با طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی رستمی، بازپرس دادسرای ویژه سرقت برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفت. مأموران در نخستین گام با بررسی شماره پلاک خودرو دریافتند خودروی پرشیا متعلق به مرد جوانی به نام فریبرز است که دقایقی قبل از حادثه در یکی از پمپ بنزین‌های حوالی میدان آزادی بنزین زده است. بدین ترتیب مأموران مخفیگاه متهم را در نظر‌آباد کرج شناسایی و همزمان با دستگیری متهم، موتور سیکلت سنگین گرانقیمت را کشف کردند. پس از دستگیری فریبرز، مأموران همدست وی را هم دستگیر کردند. دو متهم در بازجویی‌ها به سرقت موتور سیکلت ۲۰۰‌میلیون تومانی اعتراف کردند. فریبرز گفت: من عاشق موتور سیکلت سنگین هستم و آرزو داشتم با موتور سیکلت سنگین مسابقه بدهم. اما از آنجایی که قیمت آن بالا است هیچ وقت موفق به خرید موتور سیکلت سنگین نشدم. چندی قبل همراه دوستم تصمیم گرفتم موتور سیکلت سنگینی را برای تفریح و شرکت در مسابقه موتور سواری سرقت کنم. روز حادثه در نزدیکی پیست موتور سواری کمین کردیم و وقتی شاکی با موتور سیکلتش به آنجا آمد با تهدیدچاقو موتور سیکلتش را سرقت کردیم. پس از آن موتور سیکلت را به نظرآباد بردم و قرار بود پس از اینکه چند باری در مسابقات شرکت کردم به خریداری به مبلغ ۱۰۰‌میلیون تومان بفروشم. تحقیقات از دو متهم ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار