کد خبر: 956429
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷
کنایه منتقد سینما به بازیگران سریال هادی رضوی
یک منتقد سینما با انتقاد شدید از بازیگران سریال شهرزاد که با تهیه‌کنندگی سیدهادی رضوی ساخته شده است، از آن‌ها خواست مطابق وعده‌ای که دادند درباره پول‌های آلوده در سینما اظهار نظر کنند.
محمد صادقی
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: نیما حسنی‌نسب در برنامه صبحگاهی شبکه ۳ سیما با حمله به بازیگران سریال شهرزاد از جمله ترانه علیدوستی و رضا کیانیان از آن‌ها به خاطر سکوتشان درباره دادگاه تهیه‌کننده سریال شهرزاد انتقاد کرد. حسنی‌نسب در این برنامه گفت: «آقای کیانیان، خانم علیدوستی، چرا ساکت شدید؟ مگر نمی‌گفتند هر چه قانون بگوید؟ این هم قانون! ما با عوامل شهرزاد ۱ کاری نداریم، چون در زمان ساخت فصل یک، همه محمد امامی و رضوی را به طور دقیق نمی‌شناختند، اما در زمان ساخت فصل ۲ دیگر همه می‌دانستند پول این سریال دزدی و آلوده است. در زمان فصل ۳ که اصلاً محمد امامی به علت فساد مالی داخل زندان بود! با این حال عوامل این سریال باز به همکاری با این افراد ادامه دادند و تمام و کمال پولشان را از آن‌ها گرفتند! عوامل شهرزاد برای آنکه نگویند عَمله و اکره پولشویی و فساد شده‌اند و ویترین و سوگولی این افراد بوده‌اند، در مقابل همه انتقاد‌ها فقط گفتند هرچه قانون بگوید! خب، این هم قانون! عوامل شهرزاد انتقاد رسانه‌های مستقل را با شکایت پاسخ دادند، اما الان زمان پاسخگویی خودشان است.» انتقاد از همکاری این بازیگران با سریال شهرزاد بعد از دستگیری محمد امامی سرمایه‌گذار سریال شهرزاد آغاز شد که ترانه علیدوستی با انتشار متنی در صفحه اجتماعی‌اش، درباره اختلاس از صندوق فرهنگیان و سرمایه‌گذاری در سریال شهرزاد، نوشت: «ما هم مثل شما هنوز نمی‌دانیم که آن مبلغ به خصوصی که خرج ساخت شهرزاد شده دقیقاً و تحقیقاً آلوده به همین پولی که شما می‌گویید هست یا خیر، ما هم در تعلیقیم و برای روشن شدن این قضیه نیاز است آقای امامی هم بهشان اعلام جرم شود و دادگاه‌شان تشکیل شود...» حالا که دادگاه تهیه‌کننده سریال شهرزاد در حال برگزاری است هیچ کدام از بازیگران اصلی این سریال حاضر نیستند در قبال آن موضع‌گیری کنند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که بعضاً بازیگرانی، چون ترانه علیدوستی در فضای مجازی فعال هستند و در مقام یک کنشگر اجتماعی درباره مسائل مختلف اظهار نظر می‌کنند.
«جوان» از مدت‌ها پیش موضوع ورود پول‌های کثیف به سینما را دنبال و سخنان فعالان سینما درباره خطر نفوذ چنین سرمایه‌هایی در بدنه سینما را منعکس کرده است، با این وجود افرادی که اغلب با چنین پروژه‌هایی همکاری داشته‌اند ترجیح داده‌اند در مقابل دریافت پول‌های هنگفت و دستمزد‌های بالا، سکوت کنند و حرفی نزنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار