کد خبر: 956364
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان:
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری افرادی خبر داد که در روزهای گذشته با توزیع مشروبات الکلی تقلبی موجب مسمومیت ۴۳ شهروند اصفهانی شدند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی سرهنگ حسین حسین زاده اظهار داشت: در پی اعلام اورژانس سه بیمارستان اصفهان مبنی بر مسمومیت تعدادی از افراد که مشروبات الکلی مصرف کرده‌اند مأموران انتظامی بلافاصله به محل‌های اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: در مجموع ۴۸ نفر مسموم و در سه بیمارستان پذیرش شده بودند که سه نفر از آنان در حالت کما در قسمت ICU بستری هستند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ابراز داشت: ۶ شهروند اصفهانی که دو نفر آنان زن بودند در اثر مسمومیت با مشروبات الکلی تقلبی جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: کارآگاهان مجرب و متخصص پلیس از همان دقایق اولیه تحقیقاتی خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان توزیع این مشروبات آغاز کردند.

پلیس توزیع کنندگان مشروبات الکلی را با وجود عدم همکاری افراد مسموم شناسایی کرد

حسین زاده تصریح کرد: سرانجام مأموران پلیس امنیت عمومی اصفهان علی رغم عدم همکاری افراد مسموم موفق شدند توزیع کنندگان را که پنج نفر بودند شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل دهند.

وی اضافه کرد: امروزه بسیاری از نزاع‌ها، درگیری‌ها، خشونت‌ها، تصادفات منجر به فوت، طلاق، سو رفتار با اطرافیان و بیماری‌های جسمی و روانی ناشی از مصرف مشروبات الکلی است به نوعی که در برخی کشورها ۴۷ درصد از تصادفات منجر به فوت و حوادث ترافیکی ناشی از مصرف این نوع مشروبات است.

بسیاری از معلولان ذهنی و جسمی در دنیا حاصل میگساری والدین هستند

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه بسیاری از معلولان ذهنی و جسمی فرزندانی بی گناه هستند که به واسطه میگساری والدین آنها ناقص‌الخلقه شده‌اند، بیان داشت: به نظر می‌رسد حادثه اخیر از ابعاد جامعه شناسی، روان شناسی، جرم شناسی و زوایای دیگر قابل بررسی است که توصیه می‌شود متولیان امر با دقت و سرعت این پدیده را تجزیه و تحلیل و بررسی کنند.

وی تاکید کرد: پلیس استان اصفهان نیز با افرادی که در زمینه‌های مصرف، تهیه و توزیع مشروبات الکلی فعالیت دارند، با نهایت دقت، جدیت و قاطعیت و بر اساس قانون برخورد می‌کند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر