کد خبر: 955907
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
 به دنبال پایان جنجالی سریال «بازی تاج و تخت»، سریال تخیلی «نیروی اهریمنی‌اش» با اقتباس از رمان پرفروش «فیلیپ پولمن به عنوان پروژه بزرگ بعدی شبکه HBO پخش خواهد شد.
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: به گزارش ورایتی، «نیروی اهریمنی‌اش» نام پروژه پرهزینه‌ای است که با همکاری BBC و HBO با اقتباس از سه‌گانه معروف «نیروی اهریمنی‌اش» آماده پخش شده است.

«نیروی اهریمنی‌اش» نام کتاب سه جلدی پرفروش «فیلیپ پولمن، نویسنده برجسته بریتانیایی است که جلد آخر آن در سال ۲۰۰۰ با عنوان «دوربین کهربایی» منتشر شد و جایزه کتاب سال وایت برد را برای این نویسنده به ارمغان آورد. کتاب «نیروی اهریمنی‌اش» در سه جلد متفاوت با عناوین «قطب‌نمای طلایی»، «خنجر ظریف» و «دوربین کهربایی» منتشر شده است.

فصل اول این سریال تخیلی با بازی دافنه کین، جیمز مک آووی، روث ویلسون و لین منوئل میرندا همراه خواهد بود.

دافنه کین در این سریال نقش لایرا شخصیت اصلی داستانی مملو از جادوگران و شیاطین را به عهده دارد.

از دیگر هنرپیشه‌های این سریال می‌توان به آن ماری داف، کلارک پیترس، ویل کین و ایان گلدر اشاره کرد.

جیمز کازمو و لوسین ساماتی که پیش از این در سریال «بازی تاج و تخت» به ایفای نقش پرداخته بودند در پروژه جدید HBO حضور خواهند داشت.

تاریخ رسمی پخش این سریال هنوز اعلام نشده است. با این حال گفته می‌شود این سریال که هر فصل آن هشت قسمت است، اواخر امسال منتشر شود.

بی بی سی پروژه ساخت فصل دوم هشت قسمتی این سریال را آغاز کرده است. HBO به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان هر دو فصل حضور خواهد داشت و حق پخش جهانی این سریال را نیز به خود اختصاص داده است.


منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار