کد خبر: 955883
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
اردوی تیم ملی والیبال جوانان برای حضور در رقابت‌های جهانی منامه بحرین در حالی با اضافه شدن تعدادی از والیبالیست‌های تیم ملی بزرگسالان تمرینات فشرده تری را در پیش می‌گیرد که امروز قرعه‌کشی رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان جهان در کشور بحرین برگزار می‌شود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: بهروز عطایی سرمربی تیم ملی درباره شرایط فعلی ملی پوشان افزود: با توجه به اینکه مسابقات جهانی در تیرماه برگزار می‌شود طبق برنامه ریزی چن اردو را پیش سر گذاشته‌ایم. چند بازیکن از جمله توخته، فلاحت‌خواه، امام دوست و اسفندیار به تیم اضافه شدند و تیم کامل‌تر از قبل روند تمریناتش را پیگیری می‌کند. ما پیش از این با ۱۶ بازیکن استارت تمرینات را زدیم که این روند به مرور در اردو‌های بعد کامل‌تر شد.
عطایی: آماده حضور در مسابقات جهانی می‌شویموی افزود: در اردو‌های قبلی ملاک محک زدن و بالا بردن تمرکز بچه‌ها بود، اما در این دوره تمرینات به مراتب فشرده‌تر کارش را ادامه می‌دهد. ما طبق برنامه ریزی از قبل تعیین شده کارمان را پیش می‌بریم تا انشاله برای مسابقات جهانی بحرین که ۲۷ تیرماه برگزار می‌شود بهترین نتیجه تاریخ والیبال را در این مقطع کسب کنیم.
سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام گرفته برای آماده‌سازی تیم جوانان ما تمام هدف مان این است که بازیکنان صدرصد آماده را عازم مسابقات جهانی کنیم. برای همین تا تیرماه که مسابقات آغاز خواهد شد. در نظر داریم چند بازی دوستانه به کشور‌های بلغارستان و اسلوونی برگزار کنیم. در صورت قطعی شدن این سفرها، تیم ملی جوانان ایران پیش از رقابت‌های قهرمانی جهان می‌تواند چند دیدار دوستانه برگزار کند.
عطایی درباره اینکه تیم ملی پیش از این در مسابقات جهانی چه عنوانی را کسب کرده خاطر نشان کرد: بهترین عنوانی که تیم ملی ما در سطح جوانان کسب کرد سال ۲۰۰۷ بود که توانستیم روی سکوی سوی جهان بایستیم. در سایر ادوار هم ۳ عنوان پنجی کسب کردیم که بهترین عنواین ما محسوب می‌شوند. دوره قبل لهستان توانست عنوان قهرمانی را کسب کند. به نظرمن امسال بچه‌ها با توجه به آمادگی ذهنی و بخصوص تجربه‌ای که دارند می‌توانند افتخار آفرین باشند. ۱۰ بازیکن ما در مسابقات جهانی تجربه بازی دارد و یک نفر نیز تجربه حضور در مسابقات جوانان جهان را دارد ضمن اینکه بازیکنانی که در مسابقات جهانی بزرگسالان هم به میدان رفته‌اند. بی شک این موضوع به ما کمک می‌کند در شرایط سخت تحت فشار قرار نگیریم و کار‌های فنی خود را اجرا کنیم. بازیکنان ما باید در اوج آمادگی قرار داشته باشند تا با تجربه‌ای که دارند، به موفقیت نزدیک شوند. به هر حال کار سختی را در سال جدید پیش رو داریم و می‌خواهیم نتیجه‌ای که تا کنون در والیبال برای رده جوانان ثبت نشده را کسب کنیم.
وی درباره پیش بینی اش در این دوره از مسابقات چیست اظهار داشت: ببینید مسابقات از سطح بسیار بالایی برگزار خواهد شد. حضور تیم‌هایی مثل لهستان، روسیه، برزیل، ایتالیا، کوبا و حتی چک کار را برای هر تیمی سخت می‌کند، اما با شناختی که از بچه‌ها دارم سعی می‌کنیم بهترین نتیجه ممکن را در تاریخ والیبال جوانان کسب کنیم. هر چند کسب عنوان قهرمانی کمی سخت است، اما تسخیر جایگاه دومی دور از انتظار نیست و انشاله بتوانیم افتخار آفرینی کنیم. همه تلاش ما این است که بهترین نتیجه را بگیریم. ما در رده جوانان محدودیت سنی داریم و امیدوارم با مذاکراتی که صورت می‌گیرد بهترین تصمیم در خصوص تیم جوانان و بزرگسالان گرفته شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار