کد خبر: 955863
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
نماینده ولی فقیه در استان کردستان:
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: تقوا مهمترین سلاح در مسیر تعالی است و انتظار می‌رود اصحاب فرهنگ و هنر با تجهیز خویش به این سلاح ارزشمند به هدایت فکری جامعه همت گمارند.

به گزارش خبرنگار جوان از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در جمع اصحاب فرهنگ و هنر کردستان اظهار کرد: انسان با بهره‌مندی از تقوا بر خودش تسلط پیدا می‌کند و می‌تواند منشا برکات باشد.

وی افزود: افکار شیطانی در بین هر قشری نفوذ کند خطرناک است لذا خداوند متعال ابتدا بر خودسازی انسان‌ها تاکید کرده است تا با بهره‌مندی از توشه تقوا در برابر افکار شیطانی مقاومت کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: قرآن برنامه سعادت‌بخش برای انسان‌هاست و تمامی نیازهای بشر در قرآن آمده است.

حسینی‌شاهرودی افزود: هنر یکی از وجه‌های قرآن بوده و بسیاری از زوایای هنری قرآن هنوز برای ما ناشناخته است.

وی خاطرنشان کرد: مدیران و مسوولان باید نسبت به مشکلات جامعه و دغدغه‌های مردم احساس مسوولیت نمایند.

حسینی‌شاهرودی همچنین به جایگاه ویژه هنرمندان در رشد جامعه و هدایت افکار مردمی اشاره کرد و گفت: هنرمندان هم باید در خصوص تعالی جامعه احساس مسوولیت کنند.

وی گفت: تقوا مهمترین سلاح در مسیر تعالی است و انتظار می‌رود اصحاب فرهنگ و هنر با تجهیز خویش به این سلاح ارزشمند به هدایت فکری جامعه همت گمارند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه سخنان خود از عدم امید به دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمن چیزی جز زور سرش نمی‌شود و باید با تجهیز امکانات و مقاومت همه جانبه در برابر توطئه‌های آنان ایستادگی کنیم.

حسینی‌شاهرودی افزود: تقوا بزرگترین سلاح در برابر دشمنان است و با بهره‌مندی از تقوا می‌توانیم از قدرت لایزال الهی بهره‌مند شویم.

وی خاطرنشان کرد: نباید هیچگاه اجازه دهیم که دشمنان از لحاظ علمی بر ما مسلط شوند چرا که این امر آسیب‌های بسیاری را به دنبال دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر