کد خبر: 955855
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷
مدیر روابط عمومی وامور بین الملل تراکتورسازی ایران
مدیر روابط عمومی وامور بین الملل تراکتورسازی ایران گفت: جاعلان سايت تراکتورسازي ايران به حبس و جزاي نقدي محکوم شدند.

حسین بالاگر  اظهار داشت: یک باند جعل و کلاهبرداری که در فضای مجازی اقدام به طراحی و ساخت سایت جعلی شرکت تراکتورسازی ایران کرده بودند، با پیگیری‌های قضایی امور حقوقی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران ، توسط پلیس فتا در شهر گلپایگان شناسایی و دستگیر شدند.

 مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، گفت: این تیم کلاهبرداری با ایجاد و مشابه سازی سایت و درج آگهی‌های استخدام، همچنین درج اطلاعات غیر واقع از طرف این شرکت، علاوه بر جذب مبالغ از متقاضیان استخدام، مبادرت به تشویش اذهان عمومی کرده و از جایگاه حقوقی این شرکت سوء استفاده می‌کردند.

وی با بیان اینکه مسئولان ذیربط، با دقت به رصد فضاهای اینترنتی و مجازی پرداخته، مراقب فعالیت‌های این گونه افراد متخلف هستند، از کاربران نیز درخواست کرد که در استفاده از این گونه سایت‌ها، مراقب بوده و به سادگی در دام چنین شیادانی نیفتند.

 بالاگر در تبیین این موضوع، اظهار داشت: در این سایت، حتی، تراکتورهایی را در زمره محصولات تراکتورسازی ایران معرفی کرده بودند که اساساً وجود خارجی نداشته و ایرانی نبودند و صرفاً با دسترسی به اینترنت، آنها را ازجاهای مختلف جمع آوری و در سایت قرارداده بودند .،به صورتی که با کمی دقت، کاربران گرامی می توانستند به قلابی بودن این سایت پی ببرند.

وی ، همچنین به مدیران برخی از کانال‌های تلگرامی نیز که از نام و برند این مجموعه صنعتی، استفاده غیرمجاز می‌کنند هشدار داد، در صورتی که نسبت به جمع‌آوری و بستن کانال‌های مزبور، اقدام ننمایند، مراتب از طریق مراجع ذیصلاح قانونی، تحت پیگرد قرار خواهد گرفت.

بالاگر با اعلام اینکه، سایت رسمی www.itmco.ir و www.tractornews.ir و کانال تلگرامی itmcotelegram@  به عنوان آدرس‌های رسمی و قانونی این شرکت در فضای مجازی واینترنتی می باشند ، از هموطنان خواست تا به نشانی‌های غیرمجاز اعتماد نکنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر