کد خبر: 955841
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری عشایر را یکی از گروه‌های مهم در مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان خواند و اظهار کرد: عشایر یکی از منابع شاخص تولیدکننده محصولات کشاورزی و دامپروری هستند که باید مشکلات آنان بررسی و رفع گردد.
سردار علی‌محمد اکبری 29 اردیبهشت در دیدار جمعی از عشایر استان با نماینده ولی فقیه در استان، با تبریک روز بسیج عشایر، گفت: عشایر استان بیش از 350 شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده‌اند و همواره در پاسداشت از نظام اسلامی فداکار بوده‌اند.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان عشایر را مظهر صبوری، شجاعت، ایستادگی و مقاومت، تلاش و کوشش، از خود گذشتگی و فداکاری خواند.
وی بر تقویت جبهه خودی در مقابل آرایش جنگی دشمنان تأکید کرد و ادامه داد: اکنون که دشمنان اسلام و انقلاب با انواع جنگ نرم و سخت در برابر ما ایستاده‌اند ما نیز باید با تقویت قوای خود راه فتنه‌های آنان را خنثی کنیم.
سردار اکبری عشایر را یکی از گروه‌های مهم در مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان خواند و اظهار کرد: عشایر یکی از منابع شاخص تولیدکننده محصولات کشاورزی و دامپروری هستند که باید مشکلات آنان بررسی و رفع گردد.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان با تأکید بر اینکه تحقق رونق تولید در میان عشایر نیازمند حمایت مسئولین است، تصریح کرد: متأسفانه بخش کشاورزی و دامداری با توجه به تحولات اخیر بازار و عدم ثبات قیمت دچار مشکل شده است که توجه جدی مسئولین برای رفع این مشکلات را می‌طلبد.
سردار اکبری با بیان اینکه بارها شاهد شجاعت و تقدم عشایر در بسیاری از عرصه‌های دفاعی کشور بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: عشایر همواره از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین اقشار جامعه در زمینه‌های مختلف بوده‌اند.
 فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) استان با تأکید بر اینکه حدود 22 هزار نفر از عشایر استان بسیجی هستند، اظهار کرد: متأسفانه شاهد رخنه برخی بدعت‌ها به فرهنگ اصیل عشایر هستیم که باید با برنامه‌ریزی درست جلوی پیشرفت آنان را گرفت تا آداب و رسوم عشایر محفوظ بماند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر