کد خبر: 955719
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
سرلشکر سلامی:
فرمانده کل سپاه گفت: منطقه به یک میدان آتش بالقوه برای آمریکایی‌ها تبدیل شده و حوادث روز‌های اخیر هم حجم واقعی قدرت دشمن را آشکار کرد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه جانشین و معاونین جدید سپاه اظهار داشت: امروز انقلاب ما در یکی از زیباترین فراز‌های خود قرار دارد و دشمن با شکست‌های سنگین مواجه شده است.

وی با بیان اینکه فلسفه سیاسی آمریکا غارت ملت‌ها ایجاد فضای برده داری مدرن و سیطره یکجانبه بر سرنوشت انسان هاست، افزود: این فلسفه مولد جنگ‌ها و مداخلات ظالمانه است و هرگز مولد قدرت نیست بلکه مولد دشمن است و به تعبیر خود آمریکایی‌ها منجر به ایجاد ریسک در سراسر جهان می‌شود. چرا آمریکا از حملات گروه‌های جهادی در دنیا می‌ترسد، چون سرزمین‌های اسلامی سال‌ها توسط آمریکا تحت سیطره قرار داشته است.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: این نگرانی موجب شده تا منطقه به یک میدان آتش بالقوه برای آمریکایی‌ها تبدیل شود و حوادث روز‌های اخیر هم حجم واقعی قدرت دشمن را آشکار کرد.

فرمانده سپاه گفت: آمریکایی‌ها در انفعال قرار گرفتند و از تهدید لفظی در شکل منفعلانه خود استفاده کردند. ما با یک دشمن به ظاهر قدرتمند مواجه هستیم، اما این دشمن در حال فرسایش است و به عبارتی دچار پوکی استخوان شده و این مسیری است که همه قدرت‌های شیطانی سپری می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز در آستانه خوردگی تدریجی این قدرت هستیم عنوان کرد: در آینده نزدیک شاهد شکست پایه‌های این قدرت بظاهر بزرگ خواهیم بود چرا که آن‌ها خسته و ناامید و به دنبال راهی برای بازگشت هستند.

سردار سلامی افزود: ما آموخته‌ایم که تهدیدات عامل رشد و قدرتمند شدن ما هستند. رشد سپاه نیز گلخانه‌ای نبوده بلکه با دشمنان بزرگ دست و پنجه نرم کرده است.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: داشتن دشمن بزرگ برای قدرتمند شدن یک فرصت است و امروز که دشمن به ما نزدیکتر شده این فرصت برای سپاه به وجود آمده و قوای سپاه در راهبرد، عملیات و تاکتیک به حرکت در آمده است.

وی تصریح کرد: دشمنی مانند آمریکا هرگز از توجه و تمرکز ما خارج نمی‌شود و تا زمانی که دشمن قصد دارد خود را جهانی معرفی کند طبیعی است که در برابر او بایستیم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما به دنبال جنگ نیستیم، اما از جنگ نمی‌هراسیم، خاطرنشان کرد: تفاوت ما با آن‌ها این است که آن‌ها از جنگ می‌ترسند و اراده آن را ندارند.

سرلشکر سلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتصاب سردار فدوی و سردار نقدی به عنوان جانشین و معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: افرادی که امروز منصوب شدند از جنگ آمده‌اند و بزرگ شده در میدان جهاد هستند. آقای فدوی تمام تلاشش شکست دادن آمریکایی‌ها در دریا بود و با قدرت عظیم و عجیبی که در دریا ساخت آن‌ها را تحقیر کرد. وقتی که ایشان را خدمت مقام معظم رهبری پیشنهاد دادیم، ایشان با بهجت و سرور قلبی قبول کردند و تعابیر بسیار خوبی را در خصوص ایشان به کار بردند.

وی ادامه داد: سپاه امروز دشمن را در همه جا متوقف کرده است.

فرمانده کل سپاه در پایان با اشاره به انتصاب سردار نقدی به معاونت هماهنگ کننده سپاه، عنوان کرد: سردار نقدی نیز تمام دوران زندگی شان را در جهاد چه در ایران و چه در سرزمین‌های دوردست بودند.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
0
0
چرا موشک سجیل را دراختیار نیروهای یمنی نمی گذارید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار