کد خبر: 955599
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
ضرغامی:
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتقاد از عدم برگزاری جلسات شورا گفت: رئیس جمهور به دلیل لج‌بازی جلسات بزرگ‌ترین نهاد سیاست‌گذاری فرهنگی کشور را تشکیل نمی‌دهد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم افطاری انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان ایتالیا که شب گذشته برگزار شد، با بیان اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی مدتی بی‌صاحب است، گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی که باید حداقل یک هفته در میان جلسه تشکیل دهد و بزرگ‌ترین نهاد سیاست‌گذاری فرهنگی کشور است، متأسفانه در این دولت کلاً بی‌صاحب است.

وی افزود: جلسات گاهاً یک ماه، دو ماه، سه ماه و حتی چهار ماه تشکیل نمی‌شود و هر چقدربه رئیس جلسه تذکر داده می‌شود که این جلسات مهم است رئیس جمهور می‌گوید من به دلیل اینکه از دو نفر (عزت‌الله ضرغامی و حسن رحیم‌پور ازغدی) خوشم نمی‌آید و این‌ها در جلسه تند و صریح صحبت می‌کنند جلسات را تشکیل نمی‌دهم.

ضرغامی اظهار داشت: فعلاً به دلیل لج و لجبازی این جلسات تشکیل نمی‌شود، مشخص نیست صاحب این شورا چه کسی است؟ البته اخیراً رهبر معظم انقلاب تذکر جدی فرمودند که طبق آئین‌نامه اگر رئیس‌جمهور نخواهد جلسه را تشکیل دهد نایب رئیس باید جلسه را برگزار کند.

ضرغامی ادامه داد: اگر رئیس‌جمهور مشکلی داشته باشد، گرفتار باشد، مریض باشد و نتواند جلسه را تشکیل دهد، باید نایب رئیس اول (که رئیس مجلس شورای اسلامی است) آن را برگزار کند. چه در زمان ریاست جمهوری آیت الله خامنه‌ای، مرحوم هاشمی رفسنجانی، آقای خاتمی و آقای احمدی‌نژاد این رویه متداول بود و در این دولت عجیب و غریب است و تقریباً در ۳۵ سال گذشته چنین اتفاقی نیفتاده است که جلسات به این مدت طولانی برگزار نشود.

وی ادامه داد: آقای روحانی یک اخلاقی دارد و تا به حال نشده که یک بار جلسه را بر عهده نائب رئیس (چه اول چه دوم) بگذارد. حتی من در یک جلسه اعتراض کردم که وقتی شما گرفتارید جلسه را بر عهده نائب رئیس بگذارید و ما نیز قبول می‌کنیم که هر چیز در جلسه تصویب شد شما بازنگری بکنید و اگر دلتان خواست مصوب کنید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطر نشان کرد: مدت‌هاست جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی برگزار نمی‌شود؛ در زمانه‌ای که این حوزه به صورت نور در دنیا حرکت می‌کند و هر ساعت فعالیت و اتفاقات جدیدی در حوزه سایبری رخ می‌دهد؛ متاسفانه در کشور ما پنج سال است به دلیل همین مدیریت پراشکال مرتب در این حوزه در جا می‌زنیم.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
0
0
حتما می دانید که لج از شیطان است . پس بیاید و در این ماه مبارک رمضان به شیطان لعنت بفرستید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار