کد خبر: 955590
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
شاخص بورس تهران اولین روز کاری هفته را با صعود هزار و ۷۳۲ واحدی آغاز کرد و توانست خود را به کانال ۲۱۲ هزار واحد برساند.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: ارزش امروز بازار به بیش از ۸۱۵ هزار میلیاردتومان رسید و نماد‌های مخابرات و بانک ملت و چادرملو بیشترین نقش را در صعود شاخص بورس داشتند و نماد فولاد مبارکه اصفهان بزرگترین مانع صعود شاخص بود.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۱۷۳۲.۲۴ واحد رشد به ۲۱۲ هزار و ۷۴۹ واحد و ارزش روز بازار به ۸۱۵ هزار میلیارد تومان رسید.
شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۴۹۶.۶۸ واحد رشد به ۶۱ هزار و ۱ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۱۰۱۱.۷۷ واحد رشد به ۴۶ هزار و ۷۴۹ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۷۰۲.۳۲ واحد افزایش به ۳۲ هزار و ۴۵۱ واحد رسید.
شاخص آزاد شناور با ۲۲۹۷.۰۸ واحد رشد به ۲۳۹ هزار و ۴۰۲ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۱۶۱۱.۹۲ واحد رشد به ۱۵۹ هزار و ۹۸۴ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۸۷۸.۶۴ واحد افزایش به رقم ۴۰۸ هزار و ۳۳۴ واحد رسید.
نماد اخابر، وبملت، کچاد، وامید، رانفور بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد فولاد، فملی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشت.
در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۲۹.۱۸ واحد رشد به رقم ۲۶۱۲.۶۴ واحد رسید.
معامله‌گران فرابورس تعداد یک میلیارد و ۳۸۲ میلیون برگ سهم در قالب ۱۶۱ و ۴۹ هزار برگ به ارزش ۶۴۲ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار