کد خبر: 955589
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
امیر موسوی:
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در قرارگاه راهبردی ذوالفقار گفت: در شرایط کنونی حفظ و ارتقاء هوشیاری و آمادگی یگان‌های ارتش ضرورتی اجتناب ناپذیر بوده و در مقابل تهدیدات دشمن بازدارنده است.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر موسوی فرمانده قرارگاه ذوالفقار ارتش پس از ارائه گزارش فرماندهان از وضعیت و آمادگی نیرو‌های ارتش مستقر در مناطق مختلف، افزود: امروز بحمدلله تمامی یگان‌های ارتش از آمادگی کامل روحی و رزمی برخوردارند و چنانچه دشمن مرتکب خطای محاسباتی و راهبردی شود پاسخ پشیمان کننده‌ای دریافت خواهد کرد.

سرلشکر موسوی خطاب به فرماندهان عالی رتبه ارتش، گفت: در شرایط کنونی حفظ و ارتقاء هوشیاری و آمادگی یگان‌های ارتش ضرورتی اجتناب ناپذیر بوده و در مقابل تهدیدات دشمن بازدارنده است.

وی تصریح کرد: نیرو‌های مسلح با اتکا به ایمان راسخ و برخورداری از تجربیات سال‌های اخیر و آموزش‌های نوین به قابلیت‌های مهم و قابل ملاحظه‌ای دست یافته‌اند و ملت غیور و شریف ایران مطمئن باشند رزمندگان ارتش با حضور ایثارگرانه خود در صحنه، تا آخرین قطره خون از امنیت و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد.

در این جلسه فرمانده کل ارتش ضمن صدور دستورات لازم برای تداوم و ارتقای توان رزم در مناطق و همچنین استمرار بازدید‌های میدانی فرماندهان از مناطق حساس و انجام تمرینات لازم در حوزه ماموریتی، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره باید آمادگی خود را در هر شرایطی حفظ کند و ما به عنوان سربازان نظام باید همیشه آماده باشیم.

در جلسه قرارگاه ذوالفقار، فرماندهان نیرو‌های تابعه ارتش گزارشی از وضعیت منطقه و بازدید‌های اخیر از سامانه‌های پدافندی، پایگاه‌ها و مناطق دریایی، هوایی و همچنین تیپ‌های واکنش سریع ارائه کردند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار