کد خبر: 955580
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویی برای نیمسال اول ۹۹-۹۸ از ۱۸ خردادماه خبر داد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام دکتر ابراهیم کلانتری دستورالعمل آغاز روند اجرایی نقل و انتقالات دانشجویی برای نیمسال اول ۹۹-۹۸ را به رؤسای استان‌ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه ابلاغ کرد.

کلانتری در این دستورالعمل آورده است: «ثبت درخواست‌های نقل و انتقالات دانشجویی از تاریخ ۹۸/۳/۱۸ تا ۹۸/۴/۱۸ از طریق سامانه منادا به آدرس www.monada.iau.ir انجام می‌شود.

در این دستورالعمل تأکید شده واحد‌های دانشگاهی جهت راهنمایی صحیح دانشجویان متقاضی باید ضمن ارائه مشاوره توسط مسئولان ذیربط، مفاد شیوه‌نامه و ابلاغیه میهمانی دائم دانشجویان دختر را در معرض دید دانشجویان قرار دهند.

بر اساس این دستورالعمل، برای آن دسته از دانشجویانی که از بدو پذیرش با توجه به شرایط شیوه نامه نقل و انتقالات به واحد دانشگاهی مقصد میهمان دائم هستند، ضرورتی برای ارسال لیست دروس در هر ترم توسط واحد دانشگاهی مبدأ نیست و واحد مقصد می‌تواند پس از اخذ تأیید مطابقت سرفصل دروس با واحد مبدأ نسبت به ارائه دروس اقدام کند.

همچنین در صورت صدور مجوز میهمانی یک ترم برای دانشجویان دکتری تخصصی، اخذ رساله امکان‌پذیر نیست و دانشجویان دکتری تخصصی موظفند رساله خود را در واحد مبدأ اخذ کنند.

بر اساس بند‌های این دستورالعمل؛ در صورت صدور مجوز میهمانی برای دانشجویان دکتری تخصصی متقاضی گذراندن امتحان جامع، تأیید مجوز براساس شرایط متقاضی و منطبق با سوابق تحصیلی و آموزش دانشجو صرفاً توجه کمیسیون موارد خاص نقل و انتقال دانشجویی سازمان مرکزی دانشگاه امکان‌پذیر است؛ لذا واحد‌های دانشگاهی باید جهت اخذ مجوز امتحان جامع برای هر متقاضی به همراه ارسال سوابق تحصیلی با اداره کل امور دانشجویی دانشگاه مکاتبه کنند.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار