کد خبر: 955546
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
رییس اتاق بازرگانی اصفهان:
رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: برای بهبود شاخص های کسب و کار استان تمامی ظرفیت های بخش خصوصی و دولتی در یک راستا بایستی متمرکز شود تا فضای کسب و کار برای فعالان اقتصادی مساعد شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،مسعود گلشیرازی در دیدار با هیات مدیره انجمن صنایع پلیمر و  پلاستیک استان اصفهان تصریح کرد:متاسفانه در عرصه های گوناگون از جمله بخش اقتصادی شاخص گذاری و شاخص پذیری مورد توجه قرار نگرفته  و از این رو تصمیمات و فعالیت ها در راستای یک هدف مشخص و معین سازمان دهی نشده است.

وی اظهار داشت:رویکرد هیات نمایندگان دوره نهم اتاق بازرگانی اصفهان تمرکز بر شاخص های کسب و کار و تلاش برای بهبود آن در استان است.

وی خاطر نشان کرد:برای بهبود شاخص های کسب و کار استان تمامی ظرفیت های بخش خصوصی و دولتی در یک راستا بایستی متمرکز شود تا فضای کسب و کار برای فعالان اقتصادی مساعد شود. 

نوارچیان  معاون دانشکده صنایع دانشگاه اصفهان در این دیدار از برگزاری همایش ملی پلیمر ایران در اصفهان خبر داد و گفت:این همایش به همت انجمن صنایع پلیمر ایران و شعبه استان اصفهان و با همکاری اتاق بازگانی اصفهان برگزار می شود .

وی برگزاری نشست های تخصصی با حضور فعالان صنعت پلیمر و پلاستیک و اعضای هیات علمی دانشگاه ها را بخشی از این همایش عنوان کرد و گفت:برپایی نمایشگاه و فن بازار و ایده بازار از دیگر بخش های این همایش است .

اصغر اخوان مقدم عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار ،تشکیل کلینیک صنعت پلیمر در دانشگاه اصفهان را گامی ارزشمند از سوی این دانشگاه برای نزدیک شدن صنعت و دانشگاه برشمرد و گفت:سایر بخش های صنعتی می توانند از این تجربه برای برقراری ارتباط دو طرفه بین صنعت و دانشگاه استفاده کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار