کد خبر: 955533
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
رئیس بنیاد مستضعفان کشور:
رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: محرومیت‌زدایی از مناطق محروم کشور اولویت این بنیاد بوده و شهرستان سروآباد به عنوان دهمین نقطه کشور با محوریت توسعه اشتغال روستایی از امروز به صورت رسمی وارد این پروسه می‌شود.

سعیدی‌کیا صبح امروز در نخستین گام از سفر خود به کردستان در دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: از اول انقلاب تاکنون در کشور خیلی پول خرج کردیم و تاسیسات زیربنایی بسیاری را اجرایی کردیم.

وی افزود: محور اصلی ما اشتغال است و در کنار این مبحث نیز به حوزه سلامت, بهداشت و درمان, ورزشی و دیگر عرصه‌ها توجه شده است.

سعیدی‌کیا خاطرنشان کرد: محور کار ما پروژه نیست و محور کار مردم و توانمندکردن آنان است لذا با شعار کار با مردم برای مردم فعالیت‌هایمان را در نقاط محروم کشور اجرا می‌کنیم.

وی افزود: در نخستین گام در قلعه گنج کرمان از چهار سال پیش فعالیت را آغاز کرده‌ایم و امروز برای دهمین نقطه کشور وارد کردستان شده‌ایم و نقطه مرزی سروآباد مدنظر قرار گرفته است.

سعیدی‌کیا اظهار داشت: در هر منطقه‌ای یک مدیر را انتخاب می‌کنیم و پروسه محرومیت‌زدایی را طی چندین سال انجام می‌دهیم.

وی همچنین از واگذاری کارخانه نساجی سنندج به شهرداری این شهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اقدامات کارشناسی از سوی بنیاد و شهرداری سنندج در این خصوص اجرا خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر