کد خبر: 955503
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
اسم‌شان فراکسیون مستقلین است، اما خط قرمز پررنگی دارند به نام «علی لاریجانی» و می‌گویند نمی‌گذاریم فرد دیگری غیراز علی لاریجانی رئیس مجلس شود! مهرداد لاهوتی، نماینده مجلس و سخنگوی فراکسیون مستقلین در مورد مسئله انتخابات هیئت رئیسه مجلس در این فراکسیون گفت: «خط قرمز ما دکتر لاریجانی است و تمامی اعضای فراکسیون با یکدیگر اجماع داریم که ایشان رئیس مجلس شود. اجازه نمی‌دهیم شخص دیگری به ریاست مجلس برسد و با هر فراکسیونی هم که با ما روی ریاست وی اجماع داشته باشد ائتلاف می‌کنیم. تصمیم‌گیری روی ریاست آقای لاریجانی در فراکسیون صورت گرفت و تمامی اعضا تأیید کردند که وی باید در سمت خود ابقا شود.»
لاهوتی حتی به مطرح‌ترین رقیب لاریجانی برای ریاست هم توصیه می‌کند که کاندیدا نشود: «بهتر است آقای عارف هم کاندیدا نشود، زیرا این کار به صلاح خودش نیست.»
پیش از این بار‌ها برخی سیاسیون یا نمایندگان مجلس گفته بودند که مجلس تحت سیطره و نفوذ علی لاریجانی است و با نظر او رأی نمایندگان در مورد یک طرح یا لایحه تغییر می‌کند. علاوه بر این‌ها سخنان لاهوتی برای یک پارلمان که خانه دموکراسی و رأی ملت است، نشانه خوبی نیست و بیشتر به هواداری متعصبانه تماشاگران فوتبال شبیه است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
France
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
0
0
خب حالا یکسال دیکر هم رو ش!!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار