کد خبر: 955424
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
ظریف:
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به فرودگاه پکن گفت: نجات برجام وظیفه جامعه بین‌المللی است و اگر جامعه جهانی احساس می‌کند برجام یک دستاورد مهم است باید همانند ایران برای حفظ آن اقدام عملی انجام دهد.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: محمدجواد ظریف روز جمعه در فرودگاه پکن گفت: تا کنون جامعه بین المللی به جای اقدام عملی برای حفظ برجام بیشتر اظهار نظر و صدور بیانیه داشته است.

وی در تعریف اقدام عملی گفت: اقدام عملی کاملا مشخص است باید وضعیت روابط اقتصادی ایران عادی سازی شود و این اقدامی است که برجام صریحا به آن اشاره دارد.

وزیر خارجه افزود: قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت به همین موضوع اشاره دارد لذا لازم است اگر جامعه بین المللی، سایر کشور‌های عضو برجام و دوستان ما در برجام مانند چین و روسیه تمایل دارند این دستاورد حفظ شود باید با اقدامات عملی باعث شوند مردم ایران از منافع برجام بهره‌مند شود.

به گزارش ایرنا، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر خود به چند کشور آسیایی برای گفت‌وگو و دیدار با مقام‌های بلند پایه چین درباره مسایل منطقه‌ای و بین المللی از جمله برجام امروز جمعه وارد فرودگاه پکن شد.

'محمد جواد ظریف' قرار است عصر امروز جمعه با 'وانگ یی' همتای چینی خود دیدار و در خصوص روابط دوجانبه، مسائل منطقه‌ای و بین المللی گفت‌وگو کند.

رئیس دستگاه دیپلماسی پیش از سفر به چین به کشور‌های ژاپن، ترکمنستان و هند سفر کرده و پس از مذاکره با همتایان خود از این سه کشور، عازم پکن شده بود.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
0
0
تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر دشمنان زورگو، تکیه بر توانمندی و ظرفیت های داخلی و ارتباط با کشورهای غیر مستکبر است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
0
0
جناب ظریف :
اول مشخص کنید دنبال چی هستید!!!؟؟
بعد.....
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار