کد خبر: 955386
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
استاندار اصفهان:
دکتر عباس رضایی گفت: نقش خانواده‌ها و نهاد‌های آموزشی و تربیتی با توجه به اصل مقدم بودن پیشگیری بر درمان در خصوص مبارزه با مواد مخدر مهم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،دکتر عباس رضایی، در جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: بعداز بازديد از زندان اصفهان به شدت متأثر شدم و همواره در اين فكر هستم كه دشمن چه نقشه هاي شوم زيادي براي جوانان كشور در نظر گرفته و براي مبارزه با آنها چگونه مي توان عمل كرد.

وي در ادامه جابه جايي زندان اصفهان از مكان فعلي را موضوع بسيار مهمي دانست و افزود: در همين راستا مذاكراتي با وزير كشور، رييس سازمان برنامه و بودجه كشور و معاون هماهنگي امور عمراني استانداري صورت گرفت و اميدوارم اين موضوع هرچه سريع تر مرتفع شده و مبارزه با مواد مخدر به  منظور ارتقاي اجتماعي جامعه بايد با شدت بيشتري پيگيري شود.

وي با اشاره به لزوم اشتغال زايي براي زندانيان، اضافه كرد: اردوگاه هاي كار براي زندانيان بايد تقويت شوند چراكه بسياري از آنها پس از آزادي از زندان، به دليل نداشتن كار مناسب دوباره به آن برمي گردند.

رضايي ندامتگاه اصفهان را پژوهشگاه مناسبي براي تحقيقات دانشگاهي برشمرد و عنوان كرد:جاي دانشگاه و دانشگاهيان براي پرداختن به امور پژوهشي در زندان خالي است و در اين مورد نبايد منتظر منابع دولتي ماند چراكه مي توان گام هاي بلندي عليرغم كارشكني دشمنان و استكبار جهاني براي رفع آسيب هاي اجتماعي برداشت.

وي با اشاره به نقش 50 درصدي مديريت شهري اصفهان در ساماندهي معتادان، يادآور شد: طرحي تحت عنوان طرح آرامش در ايام نوروز براي ساماندهي معتادان اجرايي شد كه قرار شده است در طول سال نيز ادامه پيدا كند اما شهرداري اصفهان هم بايد با توجه به اينكه 50 درصد وظايف اين طرح به عهده اين نهاد است به وظايف خود عمل كند.

استاندار اصفهان با بيان اينكه مكان هاي اقامتي معتادان نيز بايد افزايش يابد، خاطر نشان كرد: مسائل مربوط به منطقه جوي آباد در خصوص اعتياد همچنان حل نشده باقي مانده كه بايد در اقدامات مناسبي اقتدار نظام اسلامي را در آن به نمايش گذاشت.

وي ادامه داد: اميدوارم مسأله اعتياد در مدارس چندان جدي نباشد البته نقش خانواده ها و نهاد هاي آموزشي و تربيتي در اين خصوص بسيار مهم است چراكه همواره پيشگيري مقدم بردرمان بوده است

رضايي در پايان خاطر نشان كرد: سوداگران مرگ همواره با قاچاق مواد مخدر به دنبال اهداف شوم خود بوده اند اما با تلاش هاي بسيار نيروهاي نظامي و انتظامي و اطلاعاتي اصفهان در سال گذشته 37تن مواد در استان كشف شده و توانسته ايم رتبه ممتاز را در اين خصوص كسب كنيم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر