کد خبر: 955289
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
وزیر راه و شهرسازی می‌کوید: مسکن تابع شرایط عمومی بازار اقتصادی است. کار مهمی که انجام می‌دهیم عرضه زمین ارائه مشوق‌ها و تسهیلات برای سازندگان است تا مردم صاحب خانه شوند.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز در حاشیه جلسه هئات دولت در جمع خبرنگاران درباره سامان‌دهی خانه‌های خالی گفت: ما با مجلس در تعامل و گفت‌وگو هستیم در همین راستا بحث تمدید مشوق‌های مالیاتی برای موجر‌ها انجام داده‌ایم.

وی در ادامه در ارتباط با اقدامات این وزارتخانه برای کاهش قیمت مسکن توضیح داد: مسکن تابع شرایط عمومی بازار اقتصادی است. کار مهمی که انجام می‌دهیم عرضه زمین، ارائه مشوق‌ها و تسهیلات برای سازندگان است تا مردم صاحب خانه شوند.

وزیر راه در ارتباط با اقدامات انجام شده برای راه و جاده‌های مناطق سیل زده نیز گفت: بیش از ۱۲۸۰۰ کیلومتر از راه‌های کشور آسیب دید؛ حدود ۱۱۸۰۰ کیلومتر از این راه‌ها بازسازی کردیم، البته بسیاری از راه‌ها هنوز نیاز به ترمیم اساسی دارد. برخی از این راه‌ها که مهم‌ترین آن‌ها در پلدختر است هم بخش بازسازی دارد و هم بخشی جدید را خواهیم ساخت. به طور کلی در فرایند بازسازی هستیم و منابع مالی‌اش را تامین می‌کنیم. به جز جاده پلدختر که کاری سنگین است و بیش از یک سال ساخت آن طول می‌کشد، مابقی راه‌ها را تا آخر سال تحویل می‌دهیم.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
0
متاسفممممم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار