کد خبر: 955286
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
یکی از سخت‌ترین و مهمترین مراحل برنامه ریزی و تهیه مقدمات عروسی برای عروس و داماد‌ها انتخاب تالار پذیرایی یا باغ تالار محل برگزاری عروسی است. انتخاب یک محل مناسب برای برگزاری مراسم عروسی می‌تواند تأثیر زیادی در میزان رضایت شما و مهمانان تان از مراسم عروسی داشته باشد؛ بنابراین باید قبل از انتخاب محل برگزاری عروسی تمام جوانب و نکات مهم را در نظر گرفته و تمام گزینه‌های موجود را بسنجید سپس انتخاب خود را انجام دهید.
امروزه با توجه به گستردگی شهر‌ها مخصوصاً شهر بزرگی مانند تهران و حجم ترافیک راه‌ها اگر بخواهید برای پیدا کردن یک تالار پذیرایی یا باغ تالار تهران به روش‌های سنتی و قدیمی متوسل شده و شخصاً به تمام تالار‌های پذیرایی و باغ تالار‌های مورد نظر خود بروید و به طور حضوری تحقیقات را انجام دهید کاری بسیار وقت گیر و هزینه بر است. برای این کار بهترین راه استفاده از اینترنت و سایت‌هایی است که مختص معرفی بهترین تالار‌های پذیرایی و باغ تالار‌های اطراف تهران هستند.

سایت تالارکده (www.TalarKadeh.com) یکی از سایت‌هایی است که به صورت اختصاصی به معرفی بهترین باغ تالار‌ها و تالار‌های پذیرایی تهران و حومه آن می‌پردازد. این سایت دارای یک قسمت جستجوی بسیار قوی است که می‌توانید تمام باغ تالار‌ها و تالار‌های پذیرایی موجود را به تفکیک محدوده جغرافیایی، سطح قیمت، ظرفیت و امکانات آن حتی نوع مجموعه‌ای که مورد نظر شما است و منطقه شهرداری جستجو کرده و تمام موارد نشان داده شده را با عکس و توضیحات کافی مشاهده کنید. حتی می‌توانید اطلاعات تماس مدیریت باغ تالار یا تالار پذیرایی مورد نظر خود را دریافت کرده و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

در چند سال اخیر عروس و داماد‌ها علاقه زیادی به برگزاری مراسم عروسی خود در باغ تالار‌های زیبا و باشکوه تهران نشان داده‌اند. از آنجا که باغ تالار‌ها معمولاً در خارج از شهر‌ها و در مناطق خوش آب و هوا و ییلاقی قرار دارند هم می‌توان از فضای سرسبز و آب و هوای خوب آن‌ها بهترین استفاده را برای هر چه بهتر برگزار شدن عروسی برد و هم دور بودن باغ تالار‌ها از هیاهو و شلوغی شهر باعث می‌شود بتوان ساعات خوشی را بدون نگرانی بابت سر و صدای مجلس و ایجاد مزاحمت برای همسایگان گذراند.

در شهر بزرگ تهران و حومه آن باغ تالار‌های زیبا و مجللی وجود دارد که بهترین مکان برای برگزاری مراسم عروسی هستند. شما در هر کجای تهران که قرار داشته باشید می‌توانید از طریق سایت تالارکده باغ تالار‌های زیبا و باشکوه منطقه محل سکونت خود را پیدا کرده و اطلاعات لازم را در مورد آن‌ها کسب کنید.

باغ تالارهای غرب تهران عموماً در محدوده جاده کرج (گرمدره) و احمد آباد مستوفی واقع شده‌اند. همانطور که می‌دانید این دو منطقه از خوش آب و هوا‌ترین مناطق اطراف تهران هستند و باغ تالار‌هایی که در اطراف تهران و در این دو منطقه واقع شده‌اند از زیباترین و باشکوه‌ترین باغ تالار‌های تهران هستند. عروس و داماد‌هایی که در محدوده غرب تهران ساکن هستند می‌توانند با مراجعه به سایت تالارکده و وارد کردن عبارت "غرب"، "شمال غرب" یا "جنوب غرب" بسته به موقعیت مورد نظر خود در قسمت "محدوده" لیستی از بهترین باغ تالار‌های غرب تهران را دریافت کنند.

باغ تالار‌های شرق تهران نیز معمولاً در محدوده جاجرود، پردیس، فشم و لواسان قرار گرفته‌اند که تمام مناطق ذکر شده دارای بهترین آب و هوا در محدوده شرق تهران هستند. تعداد باغ تالارهای شرق تهران نسبت به غرب تهران اندکی کمتر است، اما در نهایت کیفیت و زیبایی قرار دارند. برای دسترسی به این باغ تالار‌ها در سایت تالارکده می‌توانید به راحتی در قسمت "محدوده"، گزینه‌های شرق شامل شمال شرق و جنوب شرق را انتخاب کرده و جستجوی خود را انجام دهید و لیستی از بهترین باغ تالار‌های شرق تهران را دریافت کنید.

فراموش نکنید که پس از انتخاب محدوده مورد نظر خود، در قسمت "نوع مجموعه" گزینه باغ تالار را انتخاب کنید. در این صورت می‌توانید جستجوی دقیق تری داشته باشید. همچنین با توجه به امکاناتی که دوست دارید باغ تالار مورد نظر شما داشته باشد مانند داشتن پارکینگ اختصاصی، اتاق عقد داخل سالن، سفره خانه سنتی، کافی شاپ و موارد دیگر می‌توانید در قسمت "پیشرفته" گزینه‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و جستجو را براساس آن‌ها انجام دهید.

انتخاب یک باغ تالار شیک و مجلل به عنوان محل برگزاری عروسی یک انتخاب بسیار هوشمندانه است. فضای طبیعی باغ تالار همراه با گل‌ها و گیاهان زیبا و درختان سر به فلک کشیده هم باعث ایجاد یک حس عاشقانه و رمانتیک در مراسم عروسی شما می‌شود و تأثیر بسیار زیادی در زیباتر شدن عکس‌ها و فیلم‌های عروسی شما دارد و هم دیگر نیازی چندانی به دکوراسیون و سفارش گل‌های گران قیمت ندارید و با این ترتیب می‌توانید هزینه اضافی که بابت باغ تالار می‌دهید را جبران کنید.

نکته‌ای که در انتخاب باغ تالار باید دقت کنید این است که سعی کنید باغ تالار مورد نظر شما در محدوده محل زندگی خود و اکثر مهمانان تان قرار داشته باشد. بسیاری از عروس و داماد‌ها با خاطر مسائل مختلف مانند چشم و هم چشمی و موارد دیگر باغ تالاری را انتخاب می‌کنند که بسیار دورتر از محل سکونت خود و مهمانان شان قرار دارد. در این صورت ممکن است با مسائل ناخواسته‌ای مانند حجم ترافیک زیاد، تصادفات جاده‌ای، به هم خوردن آرایش صورت و مو‌های عروس و یا داماد و مسائل دیگر برخورد کنید. همین امر ممکن است برای مهمانان نیز اتفاق بیفتد و خاطره ناخوش آیندی را از عروسی شما در ذهن آنان باقی بگذارد؛ بنابراین اگر در غرب تهران زندگی می‌کنید سعی کنید از باغ تالار‌های غرب تهران و اگر در شرق تهران زندگی می‌کنید از باغ تالار‌های شرق تهران استفاده کنید. همچنین سعی کنید آرایشگاه و آتلیه عکاسی و فیلم برداری شما نیز در همان محدوده قرار داشته باشد. در این صورت می‌توانید مدیریت بهتری در رفت و آمد‌ها داشته باشید و کمتر با معضل ترافیک و سختی عبور و مرور در شهر بزرگ تهران مواجه شوید.

جهت اطلاعات بیشتر به سایت تالار کده (www.talarkadeh.com) مراجعه نمایید
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
0
به جای تبلیغ برای تالارگرفتن وخرج هزینه های گزاف بهترنبودمقاله می نوشتیدکه دونفرکه تازه می خوان زندگیشون روشروع کنن چطوری صرفه جوئی کنن درهزینه های غیرضروری.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار