کد خبر: 955277
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:در حال حاضر در طرح ساماندهی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در اردبیل ۱۲ هزار و ۲۰۰ راننده در این ناوگان خدمات ارائه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی رحمتی در بازدید از شرکت‌های حمل و نقل بار اردبیل اظهار داشت: با توجه به آغاز برداشت محصولات کشاورزی، حمل و نقل محصولات توسط شرکت‌های حمل و نقل استان برنامه‌ریزی برای توسعه سرویس‌های حمل و نقل در دستور کار قرار گرفته و تلاش ها در این زمینه به قوت خود باقی است.

وی با اشاره به این که تعداد سرویس حمل و نقل گندم 15 هزار سرویس عنوان در سال گذشته رسیده است تصریح کرد: امسال نیز مطابق پیش بینی های انجام شده حمل 400 هزار تن گندم با 17 هزار سرویس برنامه ریزی شده و در کنار حمل گندم، حمل سایر محصولات کشاورزی از جمله سویا، سیر، هندوانه، سیب زمینی، کنجاله و غیره نیز توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای برنامه ریزی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به این که طرح ساماندهی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در اردبیل اجرا می شود بیان کرد: تعداد ناوگان حمل و نقل جاده ای استان 7 هزار و 600 دستگاه است که 12 هزار و 200 راننده نیز در این ناوگان خدمات ارائه می کنند و در حال حاضر 9 شرکت حمل و نقل در سطح استان فعالیت دارند و هیچ کمبودی در حمل بار در سطح استان نداریم.

وی افزود: حمل و نقل ایمن مسئولیت اصلی ناوگان جاده ای است و بر همین اساس کمیسیون های ماده 11 و 12 واحد حقوقی به صورت مستمر فعالیت شرکت ها را رصد می کنند که به همین منظور سال گذشته 19 جلسه در کمیسیون ماده 11 و 15 جلسه در کمیسیون ماده 12 تشکیل شده و بعد از بررسی پرونده ها 320 رای در کمیسیون ماده 11 و 53 رای در کمیسیون ماده 12 صادر شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر