کد خبر: 955275
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
معاون استاندار اردبیل:
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: سند توسعه آموزش‌های مهارتی در استان اردبیل تدوین می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، ارژنگ عزیزی در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و شورای مهارت استان اردبیل اظهار کرد: در این سند نیاز رشته‌های مهارتی استان، منابع انسانی و مادی در افق 1400 استخراج و تدوین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای ورود به عرصه اشتغال، مهارت اصلی‌ترین مولفه است که باید حوزه‌های آموزشی و مهارتی این موضوع را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل همکاری دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش با دستگاه‌های مهارت‌آموزی و بخش خصوصی را ضروری دانست و گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان باید برای سپری کردن دوره‌های عملی در مراکز مهارت آموزی و کارگاه‌ها حضور یابند.

عزیزی افزود: سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال، نیازمند نیروهای ماهر و با تجربه می‌باشد و در همین راستا لازم است آموزش‌های عملی به نیروهای تحصیل کرده و در حال تحصیل ارائه شود.

در این جلسه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز با ارائه گزارشی از روند تهیه سند راهبردی توسعه آموزش‌های مهارتی، خواستارهمکاری دستگاه‌ها در تدوین این سند شد.

قاسم رحیمی افزود: این سند به دنبال شناسایی وضعیت موجود استان در زمینه مهارت‌ها بوده تا به واسطه آن مسیر مهارت‌آموزی تا سال 1400 تعریف شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر