کد خبر: 955267
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: فروش بلیت هواپیما از سوی اپلیکیشن‌های موبایلی که ویژه تراکنش‌های مالی و بانکی هستند، غیر قانونی است و باید از این سازمان مجوز دریافت کنند.
سرویس اقتصادی جوان آ‌نلاین: علی عابدزاده درباره فروش بلیت از سوی اپلیکیشن‌های بانکی اظهار داشت: از سال گذشته به صدور مجوز برای آن دسته از سایت‌های فروش بلیت هواپیما که ساختار‌های الکترونیکی لازم را از قبل داشته‌اند، اقدام کرده‌ایم تا به فروش بلیت با استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی هم بپردازند.

وی درباره اپ‌های تراکنش مالی بانکی نیز گفت: آن دسته از پلتفرم‌هایی که برای دیگر فعالیت‌های بانکی مانند فروش شارژ، جابه‌جایی پول، کارت به کارت کردن، پرداخت قبوض و دیگر تراکنش‌های مالی مجوز دارند، تا کنون به دریافت مجوز از سازمان هواپیمایی اقدام نکرده‌اند و نمی‌توانند بلیت هواپیما به فروش برسانند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرد: فروش بلیت هواپیما از سوی این اپ‌ها غیر قانونی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: اگر آژانس‌های هواپیمایی که دارای مجوز بند الف. از سازمان هواپیمایی کشوری هستند، بخواهند با استفاده از طراحی اپلیکیشن موبایلی اقدام به فروش بلیت در فضای مجازی کنند، مشکلی ندراند و برای آن‌ها سریعاً مجوز مربوطه را صادر می‌کنیم.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار