کد خبر: 955261
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
شهردار کلانشهر کرج خبرداد
شهردار کلانشهر کرج گفت: به منظور نهادینه شدن فرهنگ پایبندی به قوانین راهنمایی و رانندگی آماده حمایت از پلیس راهنمایی و رانندگی هستیم.

علی اصغر کمالی زاده در نشست تخصصی با پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز که با حضور اکبر سلیم نژاد؛ رییس کمیسیون فرهنگی، رحیم خستو؛ رییس کمیسیون هنر و ارتباطات و مهدی حاجی قاسمی؛ رییس کمیسیون عمران شورای شهر کرج برگزار شد، اظهار کرد: به منظور تخلیه به موقع معابر، پاکسازی حریم خیابان‌ها از توقفگاه‌های دوبل و افزایش سرعت عبور و مرور برای جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان آماده اجرای طرح پارکبان در نقاط مختلف کرج هستیم.

این مسئول تصریح کرد: با اجرای این طرح سعی شده از تصرف دائمی فضای عمومی معابر توسط شهروندان به ویژه مالکان و متصدیان اماکن تجاری مجاور خیابان‌ها جلوگیری شود.

شهردار کرج با اشاره به نقش مهم فرهنگ سازی در زمینه ترافیک افزود: برای ارتقای فرهنگ ترافیکی، رسانهه ارتباط جمعی به ویژه صدا و سیما، تلویزیون شهری و بیلبوردها نقش اثرگذاری دارند.

کمالی زاده با بیان اینکه آموزش و پرورش و دانشگاه ها بازوان توانمند تحقق ارتقای فرهنگ ترافیکی هستند، تاکید کرد: آموزش فرهنگ ترافیک در سطح مدارس و بین دانش آموزان باید انجام شود و در راستای ارتقای این فرهنگ همه باید یاری دهنده باشیم.

وی با اشاره به اجرای طرح پیاده راهسازی در منطقه رجایی شهر کرج یادآور شد: اجرای این طرح گامی اثربخش برای کاهش گره های ترافیکی و به دنبال آن کاهش تلفات و خسارات رانندگی در این منطقه است.

به گفته شهردار کرج، افزایش میزان تصادفات امروز به دلیل رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی و عدم آموزش درست است و ارتقای این فرهنگ به نحو مطلوب نیازمند کار دسته جمعی است.

کمالی زاده بیان کرد: به منظور نهادینه شدن فرهنگ پایبندی به قوانین راهنمایی و رانندگی آماده حمایت از پلیس راهنمایی و رانندگی هستیم

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار