کد خبر: 955254
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
فردا زنگ پایان لیگ برتر با انجام ۸ دیدار در شهر‌های مختلف کشور به صدا در می‌آید تا تکلیف قهرمان این فصل مشخص شود. دو تیم پرسپولیس و سپاهان برای رسیدن به مقام قهرمانی با یکدیگر رقابت تنگاتنگی دارند. در انتهای جدول هم سپید رود و نفت مسجد سلیمان برای بقا در لیگ برتر می‌جنگند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری : دیدار‌های هفته سی‌ام لیگ برتر فردا به صورت همزمان از ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود. اوج حساسیت در اصفهان و جم است جایی که شاگردان قلعه نوعی به مصاف استقلال خوزستان می‌روند و در شاگردان برانکو در جم میهمان تیم پارس جنوبی هشتند. البته پرسپولیسی‌ها روی کاغذ شانس بیشتری دارند و با یک مساوی هم می‌توانند سومین قهرمانی متوالی خود را در لیگ برتر جشن می‌گیرد، اما سپاهان شرایط مناسب تری دارد چراکه درخانه برابر تیمی بازی دارد که به سقوطش به دسته اول قطعی شده و هیچ انگیزه‌ای برای بازی ندارد.

استقلال - سپیدرود رشت
زنگ پایان لیگ برتر؛ پرسپولیس قهرمان می‌شود یا سپاهان؟
بازی دو تیم استقلال و سپید رود برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است چرا که استقلال برای کسب سهمیه می‌جنگد و سپید رود برای بقا در لیگ. آبی‌ها هفته گذشته رسماً و عملاً شانس قهرمانی را از دست دادند و برای کسب سهمیه آسیا در فصل آینده، رقابتی فشرده با پدیده و تراکتورسازی دارند. هرگونه لغزشی در این بازی می‌تواند استقلال را از کسب سهمیه آسیا در فصل آینده محروم کند. برای همین فردا با تمام قوا برابر تیم شمالی حاضر خواهند شد. استقلال بازی رفت را در رشت ۵ بر صفر سپیدرود را شکست داد، ولی بعید است در این بازی نتیجه بازی رفت تکرار شود.

ماشین سازی - پدیده
دیگر تیمی که در بازی فردا دنبال کسب سهمیه آسیا تیم پدیده است. تیمی که از ابتدای فصل با مشکلات مالی زیادی روبرو بود و حتی منجر به استعفای گل محمدی هم شد، اما با پادرمیانی و در نهایت با واگذاری این تیم، توانست نتایج خوبی را کسب کند تا هفته گذشته همچنان در کورس قهرمانی بماند. حالا فردا گل محمدی برای کسب سهمیه آسیا وارد میدان می‌شود. بازی رفت دو تیم با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

سایپا - صنعت نفت آبادان
سایپا در حالی برابر صنعت نفت قرار می‌گیرد که بعد از برکناری علی دایی این روز‌ها با ابراهیم صادقی پا به میدان می‌گذارد. صنعت نفتی‌ها در چند بازی گذشته خود نتایج خوبی را کسب کرده‌اند و در صورت برد سپاهان می‌تواند در رده ۹ جای بگیرند. نفت آبادان در بازی رفت هم ۲ بر یک توانست پیروز میدان باشد.

نفت مسجدسلیمان - ذوب آهن
دیگر بازی حساس فردا که در انتهای جدول مهم است بازی نفت مسجد سلیمان باربر ذوب آهن است. تیمی که اگر نتواند ۳ امتیاز بازی را کسب کند احتمالا به دسته یک سقوط خواهد کرد. در آن سو ذوب آهن تنها نماینده صعود کرده ایران در لیگ قهرمانان آسیا این روز‌ها نتایج بسیار خوبی را کسب کرده و قطعا فیروز کریمی و شاگردانش کار خیلی سختی برابر منصوریان خواهند داشت. بازی رفت دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.


سپاهان - استقلال خوزستان
یکی از مهمترین بازی فردا که تکلیف قهرمانی را مشخص می‌کند بازی سپاهان و استقلال خوزستان است. قلعه‌نویی کار سختی برابر استقلال خوزستان سقوط کننده ندارد و به امید لغزش پرسپولیس می‌تواند قهرمان این فصل لقب بگیرد. بازی رفت دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

نساجی - پیکان
دیگر بازی فردا بین دو تیم نساجی و پیکان برگزار می‌شود. در بازی فردا اختلاف مدیریتی باعث شد تا مربی نساجی اخراج شود. بی شک این آخرین بازی مجید جلالی است. اما پیکان وضعیتی متفاوت دارد حسین فرکی با خیال راحت روی نیمکت می‌نشیند، زیرا فصل آینده هم سرمربی پیکان است. نساجی در رده یازدهم و پیکان روی پله نهم جدول لیگ ایستاده است. بازی رفت دو تیم هم در تهران یک بر صفر به سود نساجی به پایان رسید.

فولاد - تراکتورسازی
در بازی فردا تراکتور امید کورسویی برای آسیایی شدن دارد برای همین برای برد تلاش می‌کند. فولاد در بازی رفت ۲ بر یک مقابل تراکتورسازی به پیروزی رسیده است.

پارس جنوبی - پرسپولیس
زنگ پایان لیگ برتر؛ پرسپولیس قهرمان می‌شود یا سپاهان؟
ما بی شک حساس‌ترین بازی فردا که قهرمانی لیگ برتر را مشخص می‌کند بین پارس جنوبی و پرسپولیس برگزار می‌شود. پرسپولیس در صرت مساوی هم می‌تواند برای سومین بار متوالی قهرمان لیگ برتر شود. هواداران پرسپولیس برای شروع این مسابقه لحظه شماری می‌کنند. آن‌ها بی‌صبرانه منتظر هستند تا پرسپولیس بتواند در بازی با پارس جنوبی پیروز شود یا مسابقه با مساوی به پایان برسد و تیم محبوب آن‌ها برای سومین فصل متوالی جام قهرمانی را بالای سر ببرند. اتفاقی تاریخی در لیگ برتر و باشگاه پرسپولیس خواهد بود که یک تیم سه قهرمانی متوالی کسب کند. حالا قلب فوتبال ایران در جم می‌تپد؛ جایی که پرسپولیس تنها با یک امتیاز می‌تواند قهرمان شود و شرایط این تیم به گونه‌ای است که در صورت عدم پیروزی سپاهان، پرسپولیس حتی با شکست مقابل پارس جنوبی نیز قهرمان می‌شود.
باشگاه پرسپولیس برای آسایش بیشتر بازیکنان و اعضای کادر فنی برای بازی با پارس جنوبی جم پرواز اختصاصی در نظر گرفت تا سرخپوشان ساعت ۱۶ امروز از طریق فرودگاه مهرآباد به عسلویه پرواز کنند. نکته جالب توجه حضور لیدر‌های پرسپولیس و برخی هواداران این تیم در پرواز چارتر سرخپوشان است تا شاگردان برانکو ایوانکوویچ در دیداری که سرنوشت قهرمان لیگ را مشخص می‌کند تنها نباشند.


اسامی داوران هفته سی‌ام لیگ برتر
پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه – ساعت ۲۱:۳۰
استقلال - سپیدرود، ورزشگاه آزادی
داور: علیرضا فغانی
کمک ها: علی میرزابیگی – سعید قاسمی
کمک داوران اضافی: حسن اکرمی – سیدعلی اصغر مومنی
داور چهارم: ایوب غلامزاده
ناظر: محمدعلی فروغی
ماشین‌سازی - پدیده، ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
داور: محمدرضا اکبریان
کمک ها: آرمان اسعدی – تورج عیوض محمدی
کمک داوران اضافی: محمدباقر پورباقر – مجید محمدی
داور چهارم: عباس پورحیدری
ناظر: فریدون اصفهانیان
سایپا - صنعت نفت آبادان، ورزشگاه شهدای شهر قدس
داور: یاسر همرنگ
کمک ها: فرزاد بهرامی – بهزاد پناهی
کمک داوران اضافی: بیژن حیدری – احمد محمدی
داور چهارم: علی الفتی
ناظر: حسین نجاتی
نفت مسجدسلیمان - ذوب‌آهن، ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان
داور: مهدی سیدعلی
کمک ها: رضا سخندان – فرهاد مروجی
کمک داوران اضافی: روح اله شریفی – حسین زمانی
داور چهارم: براتعلی مولوی
ناظر: حاتم بک پور
سپاهان - استقلال خوزستان، ورزشگاه نقش جهان اصفهان
داور: کوپال ناظمی
کمک ها: محمد راهی – امیرمحمد داودزاده
کمک داوران اضافی: شاهو اصلانی – سیدمهدی مرجانزاده
داور چهارم: قهرمان نجفی
ناظر: محمود رفیعی
نساجی - پیکان، ورزشگاه وطنی قائمشهر
داور: سیدرضا مهدوی
کمک ها: حمیدرضا کنعانی – علیرضا طاهرخانی
کمک داوران اضافی: حسین زیاری – کیوان علیمحمدی
داور چهارم: محمدرضا مدیرروستا
ناظر: حسن کامرانی فر
فولاد - تراکتورسازی، ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان
داور: پیام حیدری
کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – فرهاد فرهادپور
کمک داوران اضافی: کمیل غلامی – علی بای
داور چهارم: علی احمدی
ناظر: خداداد افشاریان
پارس جنوبی جم - پرسپولیس، ورزشگاه تختی شهر جم
داور: اشکان خورشیدی
کمک ها: علیرضا ایلدروم – مهدی عالیقدر
کمک داوران اضافی:سیدعلی میرغفاری – محمدحسین ترابیان
داور چهارم: حسن انتظاری
ناظر: مسعود عنایت
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مجتبي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
2
2
پرسپوليس قهرمانه.
سید علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
0
مزخرف تر از این هم میشد نوشت؟ اولين بارته نه؟ یه کم تمرین کن یا مطالعه کن ثواب داره
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار