کد خبر: 955129
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: متاسفانه در حال حاضر در سطح استان ۶ هزار و ۴۰۰ مددجوی فاقد مسکن داریم که درصدد هستیم مشکلات این قشر را تا سه سال آینده برطرف کرده و نیاز مسکن مددجویان را به صفر برسانیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حسین دشتی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر در سطح استان 6 هزار و 400 مددجوی فاقد مسکن داریم که درصدد هستیم مشکلات این قشر را تا سه سال آینده برطرف کرده و نیاز مسکن مددجویان را به صفر برسانیم.

وی با اشاره به این که توانمندسازی مددجویان کمیته امداد اردبیل یک اولویت اساسی و مهم برای ما است بیان کرد: مسئله نبود مسکن در حال حاضر با شناسایی ظرفیت‌های مناطق محروم و حاشیه‌نشین برای توانمندسازی آنان در دستور کار قرار گرفته است و مهم‌ترین هدف ما کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به این که مهم‌ترین رویکرد کمیته امداد توانمندسازی مددجویان و رساندن آنان به مرحله خودکفایی است که در این زمینه تاکنون اقدامات مناسبی انجام یافته و درصدد هستیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود تمامی اهداف خود را محقق کرده و شاهد ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان باشیم.

 دشتی تصریح کرد: 70  میلیارد ریال در قالب اجرای برنامه‌های عمرانی به مددجویان کمیته امداد ارائه شده و هم‌اکنون این کمک‌ها همچنان با جدیت ادامه دارد که در تلاش هستیم با ایجاد سرپناه مناسب برای آنان شاهد رفع مشکلات آنان باشیم که این موضوع در حال حاضر یک اولویت مهم و اساسی برای ما است.

وی بیان کرد: شناسایی 180 یتیم زیرپوشش کمیته امداد تحقق یافته و رفع مشکلات اساسی این مجموعه با اجرای 200 طرح عمرانی با مشارکت بسیج سازندگی انجام یافته که درصدد هستیم بتوانیم با رسیدگی به امور فرا در این مورد نیز پیشگام عمل کرده و مشکل خانوار بی بضاعت را برطرف کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر