کد خبر: 955117
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری کرج:
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: مشکل توقف چند روزه خودرو‌ها در میدان مرکزی میوه و تره بار به زودی حل می‌شود.

عباس وحیدی اظهار کرد: متاسفانه در کنار ورود خودورهای شخصی، شاهد ورود ماشین‌های مختلف از جمله وانت، کامیونت  به میدان مرکزی میوه و تره بار شهر هستیم که این امر ترافیک زیادی در این مجموعه ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: سال قبل برای ساماندهی وضعیت تردد خودروها به این بازار لایحه ای مصوب شد که بر مبنای آن قرار شده گیت‌های ورودی این بازار از حالت فعلی خارج به صورت مکانیزه در بیاید.

وی افزود: با تخصیص اعتبار مناسب، شاهد مکانیزه شدن ورودی‌های این میدان در سال جاری خواهیم بود که این امر به ساماندهی ورود و خروج خودروها ختم می‌شود.

وحیدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مشکل پارک خودرو در این میدان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شاهد توقف چند روزه خودروها در میدان میوه و تره بار کرج بوده و به دنبال راهکاری برای حل این مشکل هستیم.

این مسئول توضیح داد: با توجه به اخذ عوارض پیش بینی شده دیگر اینجا به عنوان پارکینگ خودروها تلقی نمی‌شود و به این ترتیب مشکل توقف چند روزه خودروها هم حل می‌شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج در پایان ابزار کرد: بسیاری از خودروها برای حرکت به سوی شیخ آباد و یا نوروزآباد از میدان میوه و تره بار عبور می‌کنند که باید هر چه سریع‌تر این موضع هم بررسی و چاره ای برای آن اندیشیده شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار