کد خبر: 955080
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
نایب رییس بانوان هیأت تکواندو استان اصفهان:
زهرارفیعی گفت: سطح مسابقات تکواندو کمتر از مسابقات کشوری نبود و بچه‌های ما برای انتخابی لیگ استان در حال فعالیت هستند

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،نایب رییس بانوان هیأت تکواندو استان اصفهان درخصوص برگزاری مسابقات جام بانوی قدسیان اظهار داشت: تعامل بین معاونت ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با هیأت تکواندو استان اصفهان باعث شد تا بتوانیم از فضای موجودی که در اختیار شهرداری است و پتانسیل هایی که ما داریم برای ارتقای سطح تکواندو استان استفاده کنیم.

زهرارفیعی ادامه داد: سطح مسابقات کمتر از مسابقات کشوری نبود و بچه های ما برای انتخابی لیگ استان در حال فعالیت هستند و نفرات اول تا سوم این مسابقات وارد اردوی تیم می شوند و پس از آن مسابقات دیگری را برگزار می کنیم تا نفرات برتر برای مسابقات کشوری اعزام شوند.

وی گفت: رقابت در مسابقات جام بانوی قدسیان بسیار زیاد بود و با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان هستیم، تصمیم گرفتیم مسابقات فقط از بین ورزشکاران شهر اصفهان باشد که با استقبال بسیار خوبی روبرو شد.

وی اظهار داشت: با توجه به تماس ها و درخواست هایی که برای شرکت شهرستانها در این مسابقات داشتیم، تصمیم گرفتیم در بخش آقایان 10 سهمیه و در بخش بانوان 5 سهمیه به شهرستان ها اختصاص بدهیم.

وی افزود: استقبال در بخش نوجوانان بیشتر بود که تعداد 90 ورزشکار در این رده سنی شرکت کردند. تکواندو بانوان هم اکنون وضعیت خوبی دارد تا جایی که تعدادی ورزشکار از اصفهان به اردوی تیم ملی دعوت ش

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر