کد خبر: 955075
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
هیات مدیره شرکت پالایش نفت اصفهان:
شرکت پالایش نفت اصفهان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را با همکاری سازمان‌هایی مانند استانداری، و هلال احمر استان و فرمانداری و هلال احمر شهرستان شاهین شهر و میمه به مناطق سیل زده روانه کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، هیات مدیره شرکت پالایش نفت اصفهان  ضمن  ابراز تأسف و همدردي با مردم ارجمند استان هايي که اوايل سال جاري به  دليل وقوع سيل و آبگرفتگي دچار آسيب و خسارت شده بودند، به منظور کمك به هموطنان عزيز،  بودجه اي بالغ  با  ۱/۵ ميليارد تومان، اختصاص دادند.

پالایشگاه اصفهان  با توجه به نیازسنجی هاي انجام شده ،  ۲۵۰ ميليون تومان از مبلغ  پيش نوشته را اقلامي  ضروري همچون لوازم بهداشتي، مواد غذايي و ۵۰۰ ميليون تومان نيز لوازم  خانگي  تهيه و براي مردم خوزستان  ارسال نمود. همچنين ۲۵۰ ميليون تومان از طريق فرمانداري شهرستان شاهين شهر و ميمه براي ساخت سرپناه  در پلدختر  هزينه خواهد شد  و ۵۰۰ ميليون تومان نيز در اختيار استانداري اصفهان  قرار داده شد تا فراخور نياز مناطق آسيب ديده، مورد بهره برداري قرار گيرد.

در این راستا  کارکنان شرکت پالایش نفت اصفهان نیز كمك هاي نقدي خود را به شماره حساب هاي اعلام شده از سوي مراكز معتبري مانند هلال احمر  واريز نمودند و كمك هاي غير نقدي  آنان نيز كه تا كنون دو كاميون از  اقلام  مورد نياز هموطنان  منطقه بوده، جمع آوري و از طريق هلال احمر شاهين شهر و ميمه به مناطق سيل زده ارسال شده است.

این شرکت با تاکید بر نقش خود در ایفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي همچنان با جديت در حال کمك و تامين نيازهاي هموطنان در مناطق سيل‌زده مي باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر