کد خبر: 955067
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹
پسری که متهم است پس از دوستی با دختر جوان در تلگرام برای آشنایی بیشتر او را به یک گاوداری کشانده و مورد آزار قرار داده است، جرمش را انکار کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، شانزدهم اسفند‌سال‌۹۷ دختر ۲۹‌ساله به نام فرناز با مراجعه به پلیس پاکدشت از مرد ۳۵‌ساله به اتهام آدم‌ربایی، ضرب و جرح و آزار شکایت کرد. او گفت: «مدتی کمی بود که با مجید در تلگرام آشنا شده بودم. او در این مدت خیلی ابراز علاقه می‌کرد و می‌گفت: قصد ازدواج دارد به همین خاطر از من خواست تا به دیدنش بروم. قبول کردم و از مجید محل قرار را پرسیدم. او پیشنهاد داد در یک رستوران همدیگر را ببینیم، اما ساعت قرار را به هم زد و گفت: برایش کاری پیش آمده و خواست کمی دیرتر سر قرار بروم.» شاکی ادامه داد: «ساعت‌۱۲ شب بود که سر قرار رفتم، اما او به زور مرا سوار ماشینش کرد و به یک گاوداری در پاکدشت برد. وقتی به آنجا رسیدیم متوجه شدم نیت شومی دارد به همین خاطر مقاومت کردم تا اینکه او به شدت مرا کتک زد و سپس....»

بعد از طرح این شکایت دختر جوان به پزشکی قانونی فرستاده شد و بعد از تأیید ادعا‌های دختر جوان از سوی کارشناسان، مجید شناسایی و بازداشت شد، اما جرمش را انکار کرد. با اعلام نظر پزشکی قانونی پرونده کامل و به شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و صبح دیروز روی میز هیئت قضایی همان شعبه به ریاست قاضی تولیت قرار گرفت. ابتدای جلسه شاکی بار دیگر شکایت خود را مطرح کرد و درخواست اشد مجازات کرد. سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و با انکار جرمش گفت: «آن روز می‌خواستیم در مورد ازدواج صحبت کنیم. چون دیروقت بود و رستوران تعطیل شده‌بود از او خواستم به گاوداری برویم که قبول کرد. من او را کتک نزدم و نمی‌دانم چرا علیه من چنین شکایتی مطرح کرده است.» متهم در ادامه در پاسخ به سؤال هیئت قضایی مبنی بر نظریه پزشکی قانونی سکوت کرد و حرفی نزد. در پایان هیئت قضایی جهت صدور رأی وارد شور شد.

نظر کارشناسی قاضی تولیت، ریاست شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران

به فرض وقوع جرم و اثبات آن، متأسفانه خود شاکی زمینه ارتکاب به جرم را فراهم کرده است. دختران جوان باید آگاه باشند و بدانند برای ازدواج نباید به هر شیوه‌ای اقدام کنند و در دام فریب افراد سودجو نیفتند. در این پرونده قرار در ساعت ۱۲‌شب آن هم در مکانی مثل گاوداری خیلی واضح است که محل و ساعت مناسبی برای صحبت در مورد ازدواج نیست، اما قبول این چنین پیشنهادی خود جایی بس تأمل دارد! دختران اگر دنبال شریک زندگی هستند باید از خودشان محفاظت کنند و به فرض ازدواج قطعی باز هم باید هشیار باشند و خودشان را تسلیم خواسته‌های غیرشرعی نکنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار