کد خبر: 955022
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
ماسیمو کاررا جدیدترین نامی است که برای هدایت فصل بعد استقلال در رسانه‌ها مطرح شده است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: دو شب قبل بود که توئیتر الکاس قطر از مذاکره جدی مدیران باشگاه استقلال با خوزه مورسیا، سرمربی تیم الشحانیه برای هدایت آبی پوشان در فصل آینده خبر داد؛ موضوعی که از سوی مدیران این باشگاه تایید یا رد نشد تا اینکه امشب هم گزینه دیگری برای سرمربیگری استقلال به میان آمد.

حالا خبر می‌رسد که ماسیمو کاررا یکی از گزینه‌های استقلال برای سرمربیگری این تیم است. او دستیار اسبق کونته در یوونتوس و تیم ملی ایتالیا بود، سپس سرمربی اسپارتاک مسکو و با این تیم فاتح لیگ روسیه شد. علی خطیر با او مستقیم وارد مذاکره شده است؛ اولین مذاکره مستقیم با ماسیمو کاررا، اما با این پاسخ از سوی مربی ایتالیایی مواجه شده که با وکیل ایتالیایی‌اش صحبت کنند. خطیر رقم پیشنهادی استقلال را نیز به ماسیمو کاررا اعلام کرده، اما مذاکرات هنوز نتیجه روشنی نداشته. علی خطیر احتمالا روز شنبه به اروپا می‌رود تا رودررو مذاکره کند. باشگاه استقلال نامه رسمی برای مذاکرات را ارسال کرده است.»

این سرمربی ۵۵ ساله که یک بازی هم برای تیم ملی ایتالیا انجام داده، پنج فصل در تیم یوونتوس حضور داشته و همچنین سابقه بازی در تیم‌های پسکارا، آتالانتا، ناپولی و ... را هم در کارنامه دارد.

ماسیمو کاررا که فعالیت خود در عرصه مربیگری را در تیم زیر ۱۹ ساله‌های یوونتوس آغاز کرد، پس از آن به‌عنوان دستیار آنتونیو کونته مشغول به فعالیت شد و در زمان محرومیت چهار ماهه او، در کنار زمین بازیکنان یووه را کُچ می‌کرد؛ کاررا پس از یوونتوس، همراه با کونته به تیم ملی ایتالیا رفت و حدود دو فصل نیز در این تیم همراه او بود.



کاررا در آغاز فصل ۱۷-۲۰۱۶ به‌عنوان دستیار در کنار دمیتری آلنیچف در اسپارتاک مسکو مشغول به فعالیت شد، ولی در ادامه فصل هدایت این تیم را برعهده گرفت و در پایان فصل موفق به کسب قهرمانی لیگ برتر و سوپر کاپ روسیه شد.

این سرمربی ایتالیایی سال گذشته نیز روی نیمکت اسپارتاک مسکو حضور داشت، ولی پس از آنکه در ششمین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به منچستر یونایتد باخت و پایین‌تر از شیاطین سرخ و بازل سوئیس، تیم سوم جدول گروه A. شد و بعد از آن در هفته بیستم لیگ برتر روسیه با ۳ گل برابر زسکا مسکو شکست خورد، به پایان کارش با اسپارتاک رسید.

ماسیمو کاررا پس از حضور در اسپارتاک مسکو، طی یک فصل و نیم اخیر هدایت هیچ تیمی را برعهده نداشته و اگر پیشنهاد باشگاه استقلال به او صحت داشته باشد، هیچ بعید نیست که این مربی ایتالیایی نیز به آن پاسخ مثبت دهد و فصل آینده روی نیمکت آبی‌ها بنشیند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار