کد خبر: 955015
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
ظرفیت ورزشگاه ۱۲ هزار نفر است.
رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر با اشاره به اینکه ورزشگاه تختی جم ظرفیت حضور ۱۲ هزار تماشاگر را دارد، گفت: شرایط مطلوبی برای برگزاری مسابقه پارس جم و پرسپولیس فراهم می‌شود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: محمد نجفی با اشاره به مسابقه روز پنجشنبه تیم‌های پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران اظهار داشت: انتظار می‌رود هم‌استانی‌هایمان همچون گذشته حمایت لازم را از تیم پارس جنوبی جم داشته باشند و شاهد موفقیت این تیم در آخرین مسابقه لیگ برتر امسال باشیم.

وی از برگزاری نشست هماهنگی برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقه بیان کرد: فردا نیز نشستی در شهرستان جم برگزار می‌شود تا شاهد برگزاری این مسابقه با بهترین کیفیت باشیم و مسائلی همچون وضعیت امنیتی و بلیط‌فروشی این مسابقه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر از هواداران فوتبال استان بوشهر خواست تا آرامش و همدلی را در مسابقه روز پنجشنبه تیم‌های پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران به خوبی به نمایش بگذارند و نماینده استان بوشهر در این مسابقه را حمایت کنند.

وی با اشاره به اینکه ورزشگاه جم دارای ظرفیت ۱۲ هزار نفر است، تصریح کرد: از تماشاگران پرشور هم استانی درخواست داریم با توجه به پیام‌هایی که در روز برگزاری مسابقه از وضعیت ورزشگاه ارسال می‌شود از مراجعه بیش از ظرفیت به ورزشگاه خود داری کنند.

نجفی از کنترل ورود افراد و وسایل به ورزشگاه به صورت ویژه خبر داد و بیان کرد: با توجه به اهمیت بازی و پخش ملی و … از تماشاگران درخواست داریم در زمینه شعار‌ها و بنر‌ها و… همه مسائل را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه می‌خواهیم میزبان شایسته‌ای برای این مسابقه مهم و حساس باشیم، خاطرنشان کرد: هواداران پرسپولیس هم برای حضور در کنار بازیکنان و هتل محل اقامت این تیم پرهیز کنند تا شاهد رعایت کامل نظم باشیم.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار