کد خبر: 954971
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
تعدادی از مدال آوران کشورمان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی امروز (دوشنبه) مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین :  تعدادی از ورزشکاران و مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی کشورمان صبح امروز (دوشنبه) در اعتراض به بدقولی‌های وزارت ورزش و جوانان و پرداخت نشدن پاداش‌های‌شان مقابل در وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند.

ورزشکاران از رشته‌های دوومیدانی، قایقرانی، کاراته، کبدی، والیبال نشسته و چندین رشته دیگر از جمله تجمع کننده‌های امروز بودند که اعتراض‌شان تبدیل پاداش سکه به حواله از سوی وزارت ورزش بود.

محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در واکنش به تجمع ورزشکاران به جمع آن‌ها آمد و صحبت کرد و از ورزشکاران خواست تا بروند و تعدادی از آن‌ها به عنوان نماینده در وزارت ورزش حضور داشته باشند که با مخالفت ورزشکاران همراه بود.

به گزارش تسنیم، پیش از اعزام کاروان‌های ایران به بازی‌های آسیایی جاکارتا، مسئولان ورزش کشورمان و در راس آن وزارت ورزش و جوانان اعلام کردند که به نفراتی که طلا بگیرند ۱۶۰ سکه، نقره ۸۰ سکه و برنز ۴۰ سکه تعلق می‌گیرد. همچنین قرار بود به مدال‌آوران در رشته‌های تیمی نصف این پاداش اهدا می‌شود، اما پس از این مسابقات گفته می‌شود پاداش‌ها از سکه تبدیل به حواله و پول شده و همین موضوع ناراحتی ورزشکاران را به دنبال داشته است.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار