کد خبر: 954969
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
سیستم هیبریدی که برای این خودرو در نظر گرفته شده است و مبتنی بر فناوری PHEV عمل می‌کند و موتور ۲.۴ لیتری چهار سیلندر را نیز شامل می‌شود.
سرویس دانش و دانشگاه جوان آنلاین: میتسوبیشی از بزرگترین خودروسازان آسیایی محسوب می‌شود و هم اکنون با یک محصول جدید با شکل ظاهری کاملا متفاوت به نمایشگاه «ژنو موتور شو» رفته است. این مدل مفهومی «اِنگلبرگ تورر» نام دارد که نسل بعدی اتومبیل‌های شاسی بلند محسوب می‌شود و برای آن از «سیستم دِندو درایو هاوس» استفاده شده است که یک اکوسیستم انرژی را بین خانه و خودروی برقی برقرار می‌کند تا فرآیند جذب انرژی توسط اتومبیل آسان شود.
هیولایی که با پنل‌های خورشیدی کار می کند + (عکس)این اتومبیل شاسی بلند هیبریدی پس از آزمایش در پیست اسکی «انگلبرگ» سوئیس نامگذاری شد. این خودرو به موتور دوگانه مجهز شده است، سیستم چهار چرخ متحرک دارد، و نسل جدید فناوری تقویتی PHEV برای آن در نظر گرفته شده است.
هیولایی که با پنل‌های خورشیدی کار می کند + (عکس)
سیستم هیبریدی که برای این خودرو در نظر گرفته شده است و مبتنی بر فناوری PHEV عمل می‌کند و موتور ۲.۴ لیتری چهار سیلندر را نیز شامل می‌شود.
هیولایی که با پنل‌های خورشیدی کار می کند + (عکس)شرکت میتسوبیشی پیش‌تر این سیستم را در خودروی شاسی بلند «اوتلندر» با موتور ۲.۰ مورد استفاده قرار داده بود. مدل مفهومی «انگلبرگ تورر» می‌تواند فقط با موتور برقی خود معادل ۷۰ کیلومتر حرکت کند و برد نهایی آن ۷۰۰ کیلومتر برآورد شده است. میتسوبیشی طی معرفی این محصول به ظرفیت باتری آن اشاره نکرد و با این وجود مدل قبلی یعنی «اوتلندر» با باتری ۱۲ کیلو وات ساعتی روانه بازار شده بود.
هیولایی که با پنل‌های خورشیدی کار می کند + (عکس)
این محصول مانند بیشتر اتومبیل‌های میتسوبیشی که به سیستم چهار چرخ متحرک مجهز شده‌اند، سیستم پیشرفته گشتاور بُرداری را شامل می‌شود. این سیستم قابلیت کنترل بیشتری را در اختیار راننده می‌گذارد و بنابراین اتومبیل در سرعت‌های مختلف با استفاده از موتور‌های الکتریکی یا موتور اصلی خود بدون مشکل حرکت می‌کند. پیشرانه گشتاور خودرو همچنان به فرمان متصل است، میزان چرخش خورو به کمک آن تعیین می‌شود، و فشار وارد شده هنگام ترمز به همراه سرعت چرخ‌ها از این طریق مدیریت می‌شود.

این شاسی بلند مفهومی در حالی معرفی شده است که میتسوبیشی در کنار آن از یک پروژه با نام «دِندو درایو هاوس» رونمایی کرد. این پروژه در اصل یک سیستم یکپارچه متشکل از چند فناوری است که به پنل‌های خورشیدی نصب شده در خانه متصل می‌شوند، با انرژی ذخیره شده در باتری‌های خانگی ارتباط برقرار می‌کنند، و خودروی هیبریدی «انگلبرگ تورر» می‌توانند در یک اکوسیستم یکپارچه از این انرژی استفاده کند. این سیستم قادر است هزینه‌های صاحب خود را به میزان قابل ملاحظه کاهش دهد و به صورت هوشمند انرژی مورد نیاز خود را تامین کند. هدف شرکت میتسوبیشی از ساخت این سیستم در اصل کاهش هزینه‌های مربوط به انرژی در خانه و اتومبیل بوده است.
هیولایی که با پنل‌های خورشیدی کار می کند + (عکس)
شرکت ژاپنی میتسوبیشی اعلام کرد که سیستم فناوری یکپارچه انرژی خود که با نام اختصاری DDH شناخته می‌شود را در آینده نزدیک به صورت رسمی معرفی می‌کند و قرار است از اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی این سیستم در اروپا و آسیا برای علاقمندان ارایه شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر